Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Szyld Billa znika z rynku. E.Leclerc ruszył z akcją rebrandingu 25 sklepów niemieckiej sieci

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-05-2010, 12:36
Szyld Billa znika z rynku. E.Leclerc ruszył z akcją rebrandingu 25 sklepów niemieckiej sieci

Francuski operator ruszył z akcją ruszył z akcją rebrandingu i remodelingu 25 sklepów sieci Billa, które przejął od niemieckiego operatora REWE pod koniec ubiegłego roku. Pierwszy zmodernizowany supermarket pod nowym logo został uruchomiony właśnie w Bydgoszczy.

Można spodziewać się, że kolejne 24 placówki zostaną przekształcona zgodnie z normami E.Leclerc do końca 2010 r.

Przekształcenie obejmuje nie tylko zmianę szyldu ale również całkowitą zmianę polityki handlowej od obniżenia cen począwszy po pogłębienie i poszerzenie asortymentu, co według władz sieci E.Leclerc sprawia, że supermarkety o powierzchni ok. 2000 m kw. pełnią rolę kompaktowych hipermarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH