Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Targi Festiwal Smaków, debata o polskim handlu i 10-lecie Grupy Chorten

150 wystawców zaprezentuje swoją ofertę 19 września podczas III Targów Grupy Chorten -Festiwal Smaków w Białymstoku. W planie jest także debata o przyszłości polskiego handlu z udziałem m.in. prezesa Mlekovity Dariusza Sapińskiego i Michała Mrowca, wiceprezesa Kompanii Piwowarskiej. Dzień później grupa partnerska zrzeszająca już niemal 1700 sklepów obchodzić będzie jubileusz 10-lecia.

Targi Festiwal Smaków, debata o polskim handlu i 10-lecie Grupy Chorten
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
Data: 06-09-2019, 15:14

Targi Grupy Chorten to największe wydarzenie branży spożywczej w północno-wschodniej Polsce, a w tym roku zajmą jeszcze większą powierzchnię, niż w poprzednich edycjach, bo cały poziom 0 Stadionu Miejskiego w Białymstoku wraz z częścią zewnętrzną.

Swoje nowości i dobrze znane już konsumentom produkty zaprezentują czołowi producenci obecni na polskim rynku. Na stoiskach spotkać będzie można przedstawicieli takich firm jak Kompania Piwowarska, Mlekovita, Mlekpol, Piątnica, Sokołów, JBB, Unilever, Wedel, Maspex, Kamis, Nestle, Tchibo, Prymat, Fortuna, Hortex, Coca-Cola, Frito Lay, Koral, Storc, Mondelez, Froneri, Roleski, Podravka, Calsberg  i wielu innych topowych marek. Wystawiać się będą nie tylko producenci żywności, ale także dostawcy usług dla biznesu, oferta targowa skierowana jest bowiem do właścicieli sklepów partnerskich Grupy Chorten, którzy liczyć mogą na atrakcyjne ceny przy zamawianiu towarów. Podczas targów zaprezentowanych ma być kilka

Oprócz części wystawienniczej, warto też zwrócić uwagę na to, co będzie działo się na scenie. W samo południe zaplanowano debatę o przyszłości polskiego handlu, w której udział wezmą przedstawiciele branży spożywczej, prezesi polskich sieci handlowych, samorządowcy i eksperci.  W roli gospodarza na panelu dyskusyjnym wystąpi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten. W dyskusji swoim doświadczeniem i opiniami podzielą się także: Michał Mrowiec, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, Marek Bodynek, prezes zarządu sieci Arhelan, Wojciech Grzeszczak, prezes zarządu spółki Elita Kupców, właściciela sieci Limonka działającej na Pomorzu, Artur Kosicki, marszałek województwa podlaskiego, Rafał Rudnicki, wiceprezydent Białegostoku, Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita oraz Krzysztof Żukowski oraz kanclerz Loży Białostockiej Business Cente Club. Czy obecnie konsolidacja to konieczność, jeśli chodzi o sklepy z polskim kapitałem, jak polityka producentów i dystrybutorów przekłada się na funkcjonowanie rodzimych sklepów, czym taki sklep może się wyróżnić na tle zachodnich dyskontów i supermarketów – to tylko niektóre zagadnienia spotkania.

- Chcemy, by nasze targi były okazją do poruszenia istotnych kwestii dla polskich detalistów, którzy muszą wiedzieć, jak kształtować się może rynek i jak mogą działać, by ich sklepy były atrakcyjne dla klientów – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

więcej informacji:

Chorten RSS ALERT    /    Grupa Chorten RSS ALERT    /    Sylwia Olechno RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.