Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

TCC stworzy programy lojalnościowe z wykorzystaniem postaci z filmów Warner Bros.

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 14-01-2014, 13:20

TCC, lider w opracowywaniu programów marketingowych dla detalistów ogłasza rozpoczęcie współpracy z Warner Bros. Consumer Products (WBCP).

TCC otrzymało prawo do tworzenia programów lojalnościowych wykorzystując wizerunek postaci z Looney Tunes, Scooby-Doo, Tom i Jerry, Flintstonów, DC Comics Super Heroes oraz Hobbita. Bohaterowie znanych serii staną się twarzami kampanii promocyjnych, w tym programów opartych na natychmiastowych nagrodach, zamianie punktów na nagrody oraz gier i ofert typu "spend and get" w hipermarketach, supermarketach, na stacjach benzynowych, w sklepach sprzedaży detalicznej oraz marketach z wyposażeniem wnętrz na terenie całej Europy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH