Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tchibo stawia na multikanałowość

  • Property News
  • Autor: propertynews.pl
  • Data: 25-07-2013, 09:31

Spółka Tchibo zadebiutowała w Polsce w 2005 roku i od tego czasu nie było roku, kiedy nie zanotowałaby wzrostu przychodów. Jak mówi w rozmowie z Propertynews.pl Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo, sieć w Polsce liczy już 50 lokalizacji. Oprócz otwierania nowych placówek, w najbliższym czasie firma będzie modernizować istniejące sklepy.

Sklepy Tchibo są zlokalizowane w najlepszych galeriach handlowych, w największych miastach Polski. Najnowszą placówką, i zarazem pierwszą otwartą w tym roku, jest lokalizacja w warszawskich Złotych Tarasach.

- Lata 2013/2014 będą okresem dalszego, konsekwentnego rozwoju naszej sieci. Planujemy kilka otwarć zarówno w tym, jak i przyszłym roku - zapowiada Szymon Dąbrowski. - Bardzo rozważnie wybieramy nowe lokalizacje. Chcemy, by były to dominujące obiekty, w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Zależy nam na galeriach często odwiedzanych, do których ludzie mają zaufanie - dodaje.
Jednocześnie firma inwestuje w istniejące punkty. - Chcemy być na bieżąco z rynkowymi trendami oraz atrakcyjnie aranżować nasze sklepy. Tylko w tym roku zostanie wyremontowanych kilkanaście placówek. Proces remontów już się rozpoczął, część lokalizacji już się zmieniła - tłumaczy dyrektor sklepów Tchibo.

Tchibo stawia na multikanałowość, w związku z czym cały czas rozwija swój sklep internetowy. - Wychodzimy z założenia, że to klient decyduje, z których kanałów korzysta, a my chcemy dać mu pełen wybór. Tam, gdzie nie ma sklepów Tchibo, konsumenci mają dostęp do sklepu internetowego - dodaje Szymon Dąbrowski.

Kolejnym ważnym aspektem w rozwoju firmy jest ekologia. Punkty Tchibo posiadają certyfikat zielonego sklepu. - Zwracamy uwagę na to, by centra, w których otwieramy sklepy, traktowały ten element priorytetowo - wyjaśnia.
Dynamika sprzedaży firmy w Polsce jest oceniania przez jej szefów bardzo pozytywnie. - Mimo że okres spowolnienia odbija się na popycie konsumenckim, to cały czas obserwujemy wzrost odwiedzalności w naszych sklepach. Pokazuje to, że nasze wysiłki i inwestycje, m.in. w marketing i wsparcie kategorii produktów użytkowych, przynoszą efekty - twierdzi Szymon Dąbrowski.
Dodaje, iż czas kryzysu to dla wielu najemców okres sprzyjający optymalizacji po stronie przychodowej, wykorzystania wszystkich możliwości, jakie pojawiają się na rynku, jak również optymalizacji kosztów, czyli przygotowania struktury zaplecza firmy w taki sposób, by funkcjonowała sprawnie i efektywnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 562) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.