Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Technologie cyfrowe zmienią branżę detaliczną - analiza

Bezpośrednia obsługa klienta z wykorzystaniem technologii cyfrowych przyczynia się do transformacji handlu detalicznego dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i nowym funkcjonalnościom. Sprzedawcy detaliczni, jeśli nie skorzystają z technologii, które aktualnie przekształcają i przeobrażają ich branżę, pozostaną w tyle i nie będą w stanie zaspokoić rosnących oczekiwań klientów – wynika z analizy rynkowej Frost & Sullivan.

Technologie cyfrowe zmienią branżę detaliczną - analiza
fot. Shutterstock

Analiza pt. Cyfrowa Transformacja w Globalnym Sektorze Detalicznym (Digital Transformation in the Global Retail Sector) omawia czynniki będące siłą napędową rozwoju technologicznego branży detalicznej, analizuje megatrendy, tendencje rynkowe oraz bada trendy związane z wprowadzaniem technologii w bezpośredniej obsłudze klienta w handlu detalicznym.

 - Jako typowa branża bezpośrednio kontaktująca się z klientem, branża detaliczna w coraz większym stopniu staje się przykładem cyfrowej transformacji ukierunkowanej na potrzeby klienta - stwierdza Martin Hoff ter Heide, analityk działu Digital Transformation w firmie Frost & Sullivan. - Nowe holistyczne podejścia opierające się na danych optymalizują personalizację usług i budują pozytywne doświadczenia klientów. Osoby robiące zakupy korzystają z nowych możliwości dzięki urządzeniom mobilnym. Robiąc zakupy, mogą korzystać z tradycyjnych i cyfrowych kanałów sprzedaży, korzystają z różnych form obsługi lub samoobsługi, a także coraz częściej mają do czynienia ze sztuczną inteligencją, robotami oraz różnorodnymi inteligentnymi urządzeniami – dodaje.

Hoff ter Heide mówi też, że dzięki postępom w technologii przeznaczonej dla handlu detalicznego, detaliści prowadzący sprzedaż stacjonarną mogą ponownie uzyskać przewagę nad firmami z sektora handlu elektronicznego, ponieważ mogą lepiej zaspokoić rosnące zapotrzebowanie klientów na bardziej angażujące ich, spersonalizowane oraz wielokanałowe formy robienia zakupów.

Ze względu na charakter branży sprzedaży detalicznej sprzedawcy są szczególnie poddani ciągłej eskalacji oczekiwań klientów wynikających z rozwoju technologii cyfrowej oraz konkurencji w zakresie innowacji w handlu elektronicznym.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    Frost and Sullivan RSS ALERT    /    Frost & Sullivan RSS ALERT    /    Martin Hoff ter Heide RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.142.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.