Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Technologie cyfrowe zmienią branżę detaliczną - analiza

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 26-10-2017, 11:13
Technologie cyfrowe zmienią branżę detaliczną - analiza
fot. Shutterstock

Bezpośrednia obsługa klienta z wykorzystaniem technologii cyfrowych przyczynia się do transformacji handlu detalicznego dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i nowym funkcjonalnościom. Sprzedawcy detaliczni, jeśli nie skorzystają z technologii, które aktualnie przekształcają i przeobrażają ich branżę, pozostaną w tyle i nie będą w stanie zaspokoić rosnących oczekiwań klientów – wynika z analizy rynkowej Frost & Sullivan.

Analiza pt. Cyfrowa Transformacja w Globalnym Sektorze Detalicznym (Digital Transformation in the Global Retail Sector) omawia czynniki będące siłą napędową rozwoju technologicznego branży detalicznej, analizuje megatrendy, tendencje rynkowe oraz bada trendy związane z wprowadzaniem technologii w bezpośredniej obsłudze klienta w handlu detalicznym.

 - Jako typowa branża bezpośrednio kontaktująca się z klientem, branża detaliczna w coraz większym stopniu staje się przykładem cyfrowej transformacji ukierunkowanej na potrzeby klienta - stwierdza Martin Hoff ter Heide, analityk działu Digital Transformation w firmie Frost & Sullivan. - Nowe holistyczne podejścia opierające się na danych optymalizują personalizację usług i budują pozytywne doświadczenia klientów. Osoby robiące zakupy korzystają z nowych możliwości dzięki urządzeniom mobilnym. Robiąc zakupy, mogą korzystać z tradycyjnych i cyfrowych kanałów sprzedaży, korzystają z różnych form obsługi lub samoobsługi, a także coraz częściej mają do czynienia ze sztuczną inteligencją, robotami oraz różnorodnymi inteligentnymi urządzeniami – dodaje.

Hoff ter Heide mówi też, że dzięki postępom w technologii przeznaczonej dla handlu detalicznego, detaliści prowadzący sprzedaż stacjonarną mogą ponownie uzyskać przewagę nad firmami z sektora handlu elektronicznego, ponieważ mogą lepiej zaspokoić rosnące zapotrzebowanie klientów na bardziej angażujące ich, spersonalizowane oraz wielokanałowe formy robienia zakupów.

Ze względu na charakter branży sprzedaży detalicznej sprzedawcy są szczególnie poddani ciągłej eskalacji oczekiwań klientów wynikających z rozwoju technologii cyfrowej oraz konkurencji w zakresie innowacji w handlu elektronicznym.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 126) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH