REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Telepizza odświeża markę, wspiera działania B2B

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 19-02-2010, 10:43

Agencja reklamowa What wygrała przetarg na odświeżenie strategii komunikacyjnej marki Telepizza w Polsce. Ponadto będzie przygotowywać dla firmy działania B2B - informuje Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

W ramach współpracy z Telepizzą Poland agencja reklamowa What kompleksowo wspiera firmę przy odświeżeniu komunikacji jej marki - od analizy kategorii po wypracowanie odświeżonej komunikacji dla brandu i jej pozycjonowania w przyszłości.

W ramach współpracy What będzie również przygotowywać działania B2B, których celem jest zwiększenie wykorzystania przez innych marketerów niestandardowych możliwości dotarcia do odbiorców Telepizzy w 5 mln gospodarstw domowych w Polsce. Pierwsze wdrożenie efektów wspólnych prac firmy i agencji jest planowane na drugi kwartał.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH