Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Telepizza za dwa lata chce mieć 60 nowych lokali

Telepizza Polska szuka ciekawych lokalizacji w Polsce, w których mogłoby powstać nowe centrum dystrybucyjne. Zamiast dwóch starych centrów produkcyjno-dystrybucyjnych w Katowicach i Sulejówku hiszpańska firma otworzy jedno - czytamy w Pulsie Biznesu.

Pod nowe centrum produkcyjno-dystrybucyjne Telepizza potrzebuje 2,7-2,9 tys. mkw. powierzchni użytkowej, to może być pusta działka lub teren z budynkami, które można zaadaptować.

Jak informuje Puls Biznesu w tym roku Telepizza stawia głównie na rozwój przez franczyzę. W ciągu dwóch lat spółka zamierza tworzyć 40-60 nowych lokali, najchętniej przez franczyzę. Telepizza wchodzi do miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt otwarcia pizzerii tej sieci to średnio 150 tys. zł.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Telepizza RSS ALERT    /    pizza RSS ALERT    /    pizzeria RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.87.18.165
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.