Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Telepizza za dwa lata chce mieć 60 nowych lokali

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 14-01-2011, 09:19

Telepizza Polska szuka ciekawych lokalizacji w Polsce, w których mogłoby powstać nowe centrum dystrybucyjne. Zamiast dwóch starych centrów produkcyjno-dystrybucyjnych w Katowicach i Sulejówku hiszpańska firma otworzy jedno - czytamy w Pulsie Biznesu.

Pod nowe centrum produkcyjno-dystrybucyjne Telepizza potrzebuje 2,7-2,9 tys. mkw. powierzchni użytkowej, to może być pusta działka lub teren z budynkami, które można zaadaptować.

Jak informuje Puls Biznesu w tym roku Telepizza stawia głównie na rozwój przez franczyzę. W ciągu dwóch lat spółka zamierza tworzyć 40-60 nowych lokali, najchętniej przez franczyzę. Telepizza wchodzi do miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt otwarcia pizzerii tej sieci to średnio 150 tys. zł.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH