Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Telewizję zalewają reklamy suplementów diety

W ciągu 18 lat ilość reklam telewizyjnych w kategorii produkty zdrowotne i leki wzrosła ponad 20-krotnie, podczas gdy ogólna liczba reklam wzrosła zaledwie 3-krotnie - podaje "Gazeta Wyborcza".

Telewizję zalewają reklamy suplementów diety
fot. pixabay.com

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) przygotowała raport na temat reklam leków, produktów leczniczych i suplementów diety. Raport potwierdził, że w 1997 r. reklam leków w kanałach wielkiej czwórki (TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN) było ok. 8 tys., a w 2014 r. - blisko 200 tys.

Pełnych danych za ubiegły rok jeszcze nie ma. Wiadomo, że do września liczba spotów wyniosła 168 tys., co oznacza, że prawdopodobnie zostanie ustanowiony nowy rekord.

I nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że te reklamy wprowadzają w błąd. KRRiT wymienia kilka grzechów głównych reklamy leków i suplementów diety. Przede wszystkim producenci starają się ukryć to, że suplement diety jest suplementem.

Więcej w "Gazecie Wyborczej".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

suplementy diety RSS ALERT    /    leki RSS ALERT    /    reklamy telewizyjne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.