Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco będzie promować produkty nonfood

  • Autor: pr
  • Data: 16-10-2012, 21:15

Dom mediowy Codemedia przygotował kampanię dla sieci handlowej Tesco. Kampania, zaplanowana na 2 tygodnie, ma charakter sprzedażowy; jej głównym celem jest promocja interaktywnego katalogu z aktualną ofertą produktów pozaspożywczych Tesco. W kampanii zastosowane zostały m.in. RTB (Real Time Bidding) i narzędzia remarketingowe.

Grupą docelową kampanii są osoby aktywnie korzystające z ofert sieci handlowych, potencjalnie zainteresowane katalogiem Tesco i zakupami w tej sieci. Dzięki zastosowaniu mechanizmów retargetowania, wykorzystywanych w kampanii display, przekaz dotrze m.in. do osób, które wcześniej oglądały już gazetkę spożywczą Tesco online. Będą one zachęcane by pobrać (lub obejrzeć online) także interaktywny katalog, w którym znajduje się oferta: artykułów samochodowych, zniczy, odzieży zimowej, zabawek i artykułów „dla domu".

- Obecna kampania to kolejna odsłona informowania o naszych katalogach produktów przemysłowych w Internecie. Wykorzystuje ona zarówno komunikację zasięgową w największych polskich portalach, jak i promocję poszczególnych produktów w oparciu o mechanizmy SEM - mówi Wit Nirski, kierownik ds. marketingu interaktywnego w Tesco Polska.

Kampania została zaplanowana na dwa tygodnie. Poza kampanią display w portalach i działaniami SEM, obejmuje także m.in. działania w serwisach z ofertami promocyjnymi sieci handlowych oraz e-mailingi.

- W kampanii zostały zastosowane narzędzia retargetingowe, a duża część powierzchni display kupowana jest w modelu RTB, poprzez platformę Quantum. Tesco jest w gronie pionierów jeśli chodzi o wykorzystywanie RTB - robimy to wspólnie już od prawie dwóch lat i zawsze przynosi to bardzo dobre efekty - dodaje Anna Gruszka, Co-managing Director Codemedia SA.

Dom mediowy Codemedia wspólpracuje z Tesco od 2009 roku, w zakresie obsługi mediowej w Internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.