REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco będzie w ramach marki własnej rozwijać produkty typu convenience

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-10-2010, 16:49
Tesco będzie w ramach marki własnej rozwijać produkty typu convenience

- W przypadku marki własnej - najważniejsze nowości z ostatniego roku i priorytety na kolejne miesiące to rozwój nowych linii i opakowań w świeżej żywności - sałatki warzywne, pieczywo, mięso oraz rozwój produktów specjalistycznych. Tu przykładem mogą być środki do czyszczenia i sprzątania Daisy Professional oraz gama produktów pielęgnacyjnych dla małych dzieci Gaga Premium - mówi Michal Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

REKLAMA

- Plany na kolejne miesiące to w pierwszej kolejności ulepszanie opakowań oraz kontynuacja kierunku „convenience", a zatem więcej gotowych do spożycia produktów, jak sałatki czy cięte warzywa - dodaje Sikora.

Dziś Tesco ma w swojej ofercie ok. 1000 linii pod marką Tesco Value, 4500 pod brandem Tesco i prawie 1000 produktów marek dyskontowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH