REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco będzie zwracać klientom pieniądze za marki własne, jeśli ...

  • Autor: pr
  • Data: 03-10-2013, 13:08
Tesco będzie zwracać klientom pieniądze za marki własne, jeśli ...
- Jesteśmy tak pewni jakości produktów z logo Tesco, iż umożliwiamy zwrot kosztów zakupionego produktu, gdy tylko klient ma w stosunku do niego jakiekolwiek zastrzeżenia. To nasza Gwarancja Satysfakcji - wyjaśnia Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska. Na zdjęciu produkty marki własnej sieci Tesco.

Tesco gwarantuje, iż będzie zwracać pieniądze za zakupione produkty z logo firmy, jeśli tylko nie spełnią one oczekiwań klientów. Nowa „Gwarancja Satysfakcji" obowiązuje od dziś we wszystkich 450 sklepach Tesco.

REKLAMA

Gwarancja zwrotu kosztów produktów, obejmująca wszystkie produkty żywnościowe i nieżywnościowe z logo Tesco na opakowaniu (z wyjątkiem alkoholi i baterii) to zupełna nowość na polskim rynku. - Jesteśmy tak pewni jakości produktów z logo Tesco, iż umożliwiamy zwrot kosztów zakupionego produktu, gdy tylko klient ma w stosunku do niego jakiekolwiek zastrzeżenia. To nasza Gwarancja Satysfakcji - wyjaśnia Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska.

Zdaniem Tesco Polacy, jako świadomi konsumenci, często korzystają z prawa gwarancji czy rękojmi. Wyobraźmy sobie jednak, iż mamy możliwość zwrócić produkt tylko dlatego, że nie spełnia on naszych oczekiwań, czy wręcz... po skosztowaniu nie posmakował nam. Ten scenariusz staje się właśnie rzeczywistością w Tesco. Każdy zakupiony, także już otwarty czy napoczęty produkt z logo Tesco na opakowaniu, możemy zwrócić, jeśli tylko nie trafił w nasze gusta.

Tesco, które kilka miesięcy temu kampanią „Ciach!" obniżyło ceny 5 tysięcy produktów, tym razem stawia na jakość. Skąd pomysł na nową inicjatywę? Dla polskich klientów podstawowym kryterium wyboru sklepu na zakupy jest cena. Jednak - jak pokazują badania przeprowadzone na zlecenie Tesco - jakość i świeżość produktów zawsze są w trójce najważniejszych cech, jakich oczekujemy od sklepu. Zaś w przypadku świeżej żywności - to właśnie jakość i świeżość, bardziej nawet niż cena, decydują o tym, jaki sklep wybierzemy na miejsce swoich zakupów.

W koszykach Polaków coraz częściej znajdujemy produkty z logo sieci handlowych. Klientów kusi niska cena, ale coraz częściej przekonuje właśnie jakość. Już 65,4 proc. kupujących twierdzi, że jakość produktów z logo Tesco jest co najmniej tak samo dobra, jak w przypadku najpopularniejszych polskich czy międzynarodowych marek. Gwarancja Satysfakcji ma skłonić do zakupu marki własnej Tesco, klientów, którzy dotychczas byli nieprzekonani do produktów private label.

Produkty Tesco można zwrócić do 30 dni po dacie zakupu, jednak nie po przekroczeniu terminu przydatności do spożycia. W przypadku produktów świeżych, „gwarancja" obowiązuje do określonej liczby dni podanej na opakowaniu. W przypadku produktów kupowanych na kilogramy czy sztuki, jeśli nie mają terminu przydatności na etykiecie, mamy dwa dni na ewentualny zwrot towaru. Każdy ze zwracanych produktów powinien zawierać co najmniej 75 proc. zawartości opakowania. Podstawą do zwrotu produktu jest paragon.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 29 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • oświecony 14-10-2013, 09:11:
''Już 65,4 proc. kupujących twierdzi, że jakość produktów z logo Tesco jest co najmniej tak samo dobra, jak w przypadku najpopularniejszych polskich czy międzynarodowych marek" - zapomnieliście dodać, że większość tych produktów Tesco jest właśnie produkowana przez te popularne marki. W większości przypadków to tylko inne opakowanie no i oczywiście cena na półce.
  • wp 08-10-2013, 13:21:
Już wolę kupować u angoli niż w szwabskim markecie.
  • klient 08-10-2013, 12:31:
Ależ mi łaska, Kaufland przyjmuje produkty ze swoim logo, bez swojego logo, bez ograniczeń czasowych i bez paragonu! Gwarancja wymiany w Kauflandzie tak właśnie działa. Inne sieci są daleeeeko w tyle.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH