Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Tesco buduje zaangażowanie klientów za pomocą Pokemon GO

Sieć Tesco postanowiła nawiązać do aplikacji Pokemon Go i trzy dni po oficjalnej premierze  gry w Polsce na swoim fanpage zaprosiła swoich klientów do wspólnej zabawy. – Nawiązujemy tym samym do aktualnych trendów związanych z angażowaniem klientów – w naszych działaniach wykorzystujemy to, co ważne i modne, tu i teraz – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji Tesco Polska.

Tesco buduje zaangażowanie klientów za pomocą Pokemon GO
Fot. shutterstock

Oficjalna premiera gry Pokemon Go miała miejsce w Polsce 16 lipca, a 19 lipca sieć Tesco zaprosiła swoich klientów do wspólnej zabawy. Na oficjalnym fanpage napisała: "Odwiedź naszego Pokestopa we Wrocławiu w Tesco (ul. Długa 37/47) i w Warszawie (Bemowo, Połczyńska 121) i powiększ swoją kolekcję Pokemonów! Od 17:30 do 19:00 ustawiamy przynętę! ;) Daj znać jak Ci poszło!".

21 i 22 lipca sieć opublikowała na swoim fanpage zaproszenie do PokeStopa we Wrocławiu w Tesco

– Jesteśmy siecią sklepów, odwiedzanych codziennie przez tysiące klientów – staramy się być blisko nich, być częścią ich codzienności. Żyjemy tym, czym żyją nasi klienci – byliśmy zatem ciekawi, jak zareagują, gdy w wybranych sklepach pojawią się bohaterowie gry, która jest chyba najmodniejszym wydarzeniem ostatnich dni na całym świecie. Postanowiliśmy nawiązać do aplikacji Pokemon Go – zwłaszcza, że w środowisku gry postaci te tak czy inaczej obecne są w naszych sklepach i ich najbliższym otoczeniu – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji Tesco Polska.

Dodaje, że sieć Tesco nawiązuje tym samym do aktualnych trendów związanych z angażowaniem klientów.

– W naszych działaniach wykorzystujemy to, co ważne i modne, tu i teraz. A ponieważ trendy i mody zmieniają się obecnie z dnia na dzień – trudno nam dziś mówić o przyszłych planach związanych z grą. Zaprosiliśmy naszych klientów do zabawy w kilku hipermarketach i zależnie od ich zainteresowania zastanowimy się nad dalszymi aktywnościami w tym obszarze.  Pierwsze reakcje na Facebooku, który jest podstawowym kanałem naszych działań, są bardzo pozytywne – wyjaśnia Michał Sikora.

Przypomnijmy, Pokemon GO to darmowa gra miejska należąca do gatunku gier fabularnych, korzystająca z technologii rzeczywistości rozszerzonej, stworzona przez firmę Niantic. Światową premierę miała 6 lipca 2016 roku, a od 16 lipca jest oficjalnie dostępna w Polsce.

Dzięki wykorzystaniu technologii rzeczywistości rozszerzonej, gracz wyposażony w smartfon z kamerą ma możliwość „chwytania” Pokemonów, pojawiających się na jego ekranie. Gracze szukają pokemonów m.in. na ulicach, placach i w sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    Pokemon Go RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Miki 2016-07-26 07:11:51
    Na tej kapelanie to juz nie ma komu pracować. Jaka grupa docelowa? Atakujecie gimnazjalistów?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.234.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.