Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco buduje zaangażowanie klientów za pomocą Pokemon GO

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-07-2016, 14:18
Tesco buduje zaangażowanie klientów za pomocą Pokemon GO
Fot. shutterstock

Sieć Tesco postanowiła nawiązać do aplikacji Pokemon Go i trzy dni po oficjalnej premierze  gry w Polsce na swoim fanpage zaprosiła swoich klientów do wspólnej zabawy. – Nawiązujemy tym samym do aktualnych trendów związanych z angażowaniem klientów – w naszych działaniach wykorzystujemy to, co ważne i modne, tu i teraz – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji Tesco Polska.

Oficjalna premiera gry Pokemon Go miała miejsce w Polsce 16 lipca, a 19 lipca sieć Tesco zaprosiła swoich klientów do wspólnej zabawy. Na oficjalnym fanpage napisała: "Odwiedź naszego Pokestopa we Wrocławiu w Tesco (ul. Długa 37/47) i w Warszawie (Bemowo, Połczyńska 121) i powiększ swoją kolekcję Pokemonów! Od 17:30 do 19:00 ustawiamy przynętę! ;) Daj znać jak Ci poszło!".

21 i 22 lipca sieć opublikowała na swoim fanpage zaproszenie do PokeStopa we Wrocławiu w Tesco

– Jesteśmy siecią sklepów, odwiedzanych codziennie przez tysiące klientów – staramy się być blisko nich, być częścią ich codzienności. Żyjemy tym, czym żyją nasi klienci – byliśmy zatem ciekawi, jak zareagują, gdy w wybranych sklepach pojawią się bohaterowie gry, która jest chyba najmodniejszym wydarzeniem ostatnich dni na całym świecie. Postanowiliśmy nawiązać do aplikacji Pokemon Go – zwłaszcza, że w środowisku gry postaci te tak czy inaczej obecne są w naszych sklepach i ich najbliższym otoczeniu – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji Tesco Polska.

Dodaje, że sieć Tesco nawiązuje tym samym do aktualnych trendów związanych z angażowaniem klientów.

– W naszych działaniach wykorzystujemy to, co ważne i modne, tu i teraz. A ponieważ trendy i mody zmieniają się obecnie z dnia na dzień – trudno nam dziś mówić o przyszłych planach związanych z grą. Zaprosiliśmy naszych klientów do zabawy w kilku hipermarketach i zależnie od ich zainteresowania zastanowimy się nad dalszymi aktywnościami w tym obszarze.  Pierwsze reakcje na Facebooku, który jest podstawowym kanałem naszych działań, są bardzo pozytywne – wyjaśnia Michał Sikora.

Przypomnijmy, Pokemon GO to darmowa gra miejska należąca do gatunku gier fabularnych, korzystająca z technologii rzeczywistości rozszerzonej, stworzona przez firmę Niantic. Światową premierę miała 6 lipca 2016 roku, a od 16 lipca jest oficjalnie dostępna w Polsce.

Dzięki wykorzystaniu technologii rzeczywistości rozszerzonej, gracz wyposażony w smartfon z kamerą ma możliwość „chwytania” Pokemonów, pojawiających się na jego ekranie. Gracze szukają pokemonów m.in. na ulicach, placach i w sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Miki 26-07-2016, 07:11:
Na tej kapelanie to juz nie ma komu pracować. Jaka grupa docelowa? Atakujecie gimnazjalistów?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH