Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco chce łowić klientów na dodatkowe punkty w programie Clubcard

  • Autor: pr
  • Data: 25-03-2010, 10:52

Między 26 do 28 marca klienci Tesco otrzymają dwa razy więcej punktów Clubcard za swoje zakupy. Firma chce w ten sposób przyciągnąć klientów do swoich placówek na przedświąteczne zakupy.

Według danych Tesco w Polsce w każdej minucie 150 klientów sieci - okazując karty Clubcard - zamienia wydane złotówki na punkty. Punkty zamieniane są co kwartał na bony pieniężne i kupony zniżkowe na najczęściej kupowane produkty.

Podwójne punkty to nie jedyna przedświąteczna oferta Tesco. Na dwa tygodnie przed Wielkanocą firma mocno obniżyła ceny najpopularniejszych, świątecznych produktów - jak jaja, majonez czy kukurydza.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH