REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco chce mocniej związać klientów z siecią Pasaży Tesco

  • Autor: pr
  • Data: 07-05-2014, 17:53

W połowie maja rusza nowa kampania marketingowa Pasaży Tesco. Pod hasłem „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" realizowane będą działania, których celem jest budowanie świadomości marki Pasaży Tesco wśród klientów oraz promocja obiektów i oferowanych w nich usług.

REKLAMA

Jak informują przedstawiciele sieci Tesco to pierwsza edycja programu, którego celem jest budowanie świadomości pasaży handlowych Tesco oraz ich oferty wśród obecnych i nowych klientów. Założeniem akcji jest wspieranie ciekawych inicjatyw społecznych we współpracy z samorządami lokalnymi, przedstawicielami organizacji pozarządowych, a także różnego typu jednostkami administracji publicznej.

- Program ma na celu wzmocnienie relacji mieszkańców regionu i przedstawicieli społeczności lokalnych, inspirowanie do kreatywności, poszukiwania nowych rozwiązań, współdziałania na gruncie lokalnym, a także promocję osiągnięć i inicjatyw z regionu. Wszystko to w ramach powierzchni Pasaży Tesco, która zostanie bezpłatnie udostępniona mieszkańcom - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. marketingu Centrów Handlowych Tesco Polska. - Zapraszamy do współpracy wszystkie chętne organizacje działające w sąsiedztwie Pasaży Tesco.

Akcję „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" w kilkudziesięciu miastach w Polsce rozpocznie seria eventów inauguracyjnych, połączonych z akcjami promocyjnymi. Podczas inauguracji klienci będą mogli wziąć udział w przygotowanych dla nich atrakcjach, a także skorzystać
z wyjątkowych ofert przygotowanych przez sklepy i punkty usługowe, zlokalizowane w Pasażach Tesco. Kluczowym elementem działań prowadzonych w ciągu roku będzie otwarcie powierzchni Pasaży Tesco dla mieszkańców i umożliwienie im organizacji lokalnych eventów.

W ramach promocji akcji prowadzona będzie kampania informacyjna w mediach ogólnopolskich i lokalnych, głównie w prasie, radiu i Internecie. Ponadto na początku maja uruchomiona została platforma pasaztesco.pl, na której znaleźć można aktualności na temat Pasaży, informacje o promocjach i akcjach specjalnych najemców oraz o działaniach i inicjatywach podejmowanych przez społeczności lokalne.

Jednym z elementów programu „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada" jest ogólnopolski raport „Czy znamy swojego sąsiada?", którego celem było zebranie danych na temat relacji sąsiedzkich w wybranych regionach Polski. Wyniki badania wskazują, że niemal wszyscy Polacy (95 proc.) mają dobre relacje z osobami z sąsiedztwa, a ponad trzy czwarte (77 proc.) jest zadowolonych ze swoich sąsiadów. Jednak relacje te rzadko przechodzą na bardziej zaangażowany poziom.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH