Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco chce przekonać do marki własnej szerszą grupę klientów

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 18-11-2013, 11:05

Dla polskich klientów podstawowym kryterium wyboru sklepu na zakupy jest cena. Jednak - jak pokazują badania przeprowadzone na zlecenie Tesco - jakość i świeżość oferowanych produktów zawsze są w czołówce najważniejszych cech, jakich oczekujemy od sklepu. Zaś w przypadku świeżej żywności - to właśnie jakość i świeżość, bardziej nawet niż cena, decydują o tym, jaki sklep wybierzemy jako miejsce swoich zakupów - informuje sieć.

Jak podaje Tesco, w koszykach Polaków coraz częściej znajdujemy produkty z logo sieci handlowych. Klientów kusi niska cena, ale coraz częściej przekonuje też jakość. Według danych firmy PMR, wartość rynku marek własnych w Polsce wyniosła w 2012 roku już 33,8 mld zł. A to oznacza wzrost o 18,7 proc. w stosunku do roku 2011.

- Jako pierwsza sieć handlowa na rynku dajemy naszym klientom "Gwarancję Satysfakcji" przy zakupie produktów marek własnych. Jesteśmy tak pewni jakości produktów z logo Tesco, iż umożliwiamy zwrot kosztów zakupionego produktu, gdy tylko klient ma w stosunku do niego jakiekolwiek zastrzeżenia - nawet wówczas, jeśli produkt po prostu nie trafi w jego gusta. Nasze podejście śmiało można nazwać rewolucją w świecie marek własnych. Po latach pracy nad stałą poprawą ich jakości i budowaniem zaufania klientów, dziś możemy dać Polakom Gwarancję Satysfakcji. Wierzymy, że ta inicjatywa pozwoli nam przekonać do marki Tesco jeszcze szerszą grupę klientów - pisze Anna Grabowska, dyr. działu zakupów, wiceprezes zarządu Tesco Polska.

W ramach programu "Gwarancja Satysfakcji", klient może skosztować i wypróbować każdy z produktów, jednak zwracany produkt musi zawierać przynajmniej 75 proc. zawartości opakowania. Podstawą do zwrotu jest paragon.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH