Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco chce rozwijać format supermarketów

  • Autor: pr
  • Data: 25-09-2012, 22:49

Na ponad 400 sklepów Tesco w Polsce, 280 to placówki typu Tesco Supermarket o powierzchni do 1 tys. mkw., z asortymentem 5-7 tys. produktów.

Z formatem supermarketów władze sieci wiążą duże nadzieje napolskim rynku. - Widzimy olbrzymi potencjał tego formatu - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

Obecnie w ramach sieci Tesco w Polsce działa 259 supermarketów standardowych oferujących około 5 tys. produktów, nastawionych głównie na konkurowanie o klienta ceną i lokalizacją po sąsiedzku.

Jednocześnie brytyjska sieć ma w swoim portfolio 21 supermarketów up-marketowych, które sprzedają poszerzony asortyment - ok. 7 tys. produktów, w tym produkty ekskluzywne skierowane do zamożnych klientów.

Najmniejszy supermarket sieci Tesco (w Oświęcimiu) ma powierzchnię 189 mkw., największa placówka tego typu działa w Opolu i ma powierzchnię 1604 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 389) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH