REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco chwali się pierwszymi efektami nowej strategii

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 28-08-2014, 13:34

- Nowa strategia CSR wyznaczyła całkowicie nowe kierunki działania. Obecnie jesteśmy w fazie planowania i wprowadzania konkretnych rozwiązań adresujących nasze trzy priorytety: stwarzanie możliwości dla młodych ludzi, promocja zdrowego stylu życia i walka z marnowaniem żywności - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Marta Marczuk-Komiszke z Działu Społecznej Odpowiedzialności Firmy w Tesco Polska.

REKLAMA

Przedstawicielka Tesco chwali się pierwszymi wynikami działań sieci, które dotyczą zwłaszcza obszaru przeciwdziałania marnotrawstwu żywności. Jak mówi, Tesco Polska jako pierwsza sieć handlowa w kraju wdrożyła we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności projekt przekazywania nadwyżek żywności ze sklepów Tesco do lokalnych Banków Żywności. Od początku trwania projektu, czyli od połowy października 2013 r., w ten sposób Tesco przekazało 400 ton żywności.

Marczuk-Komiszke zwraca też uwagę na działania edukacyjne podejmowane przez Tesco w postaci programu Tesco dla Szkół. W jego ostatnią edycję zaangażowanych zostało kilka tysięcy uczniów i blisko 90 tysięcy internautów.

Wraz z końcem sierpnia Tesco zamierza ruszyć z odświeżoną formułą programu Zdrowy Apetyt, dedykowanego edukacji żywieniowej, jak również z programem edukacyjnym dla pracowników Fitesco. Oprócz tego brytyjska sieć prowadzi w Polsce szereg programów dedykowanych ludziom młodym, które mają ułatwić im start kariery zawodowej. Są to programy Ekstraklasa, Kariera Młodego Lidera oraz programy praktyk.

- Najbliższe lata oznaczają dla nas okres wytężonej pracy poświęconej realizacji celów nowej strategii CSR. Dużym wyzwaniem jest wdrożenie działań obejmujących swoim zasięgiem nie tylko całą firmę, ale i dostawców, partnerów oraz naszych klientów. Ponadto, staramy się również nie zapominać o dotychczasowych licznych działaniach, realizowanych przez ostatnie lata, jak projekty dedykowane edukacji ekologicznej czy też wsparciu lokalnych społeczności. Połączenie wszystkich aktywności w spójną całość, jak i nieustanne budowanie dialogu z naszymi najważniejszymi interesariuszami, jest jednym z najważniejszych wyzwań określających najbliższe lata naszej pracy - zapowiada Marta Marczuk-Komiszke.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH