Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco chwali się pierwszymi efektami nowej strategii

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 28-08-2014, 13:34

- Nowa strategia CSR wyznaczyła całkowicie nowe kierunki działania. Obecnie jesteśmy w fazie planowania i wprowadzania konkretnych rozwiązań adresujących nasze trzy priorytety: stwarzanie możliwości dla młodych ludzi, promocja zdrowego stylu życia i walka z marnowaniem żywności - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Marta Marczuk-Komiszke z Działu Społecznej Odpowiedzialności Firmy w Tesco Polska.

Przedstawicielka Tesco chwali się pierwszymi wynikami działań sieci, które dotyczą zwłaszcza obszaru przeciwdziałania marnotrawstwu żywności. Jak mówi, Tesco Polska jako pierwsza sieć handlowa w kraju wdrożyła we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności projekt przekazywania nadwyżek żywności ze sklepów Tesco do lokalnych Banków Żywności. Od początku trwania projektu, czyli od połowy października 2013 r., w ten sposób Tesco przekazało 400 ton żywności.

Marczuk-Komiszke zwraca też uwagę na działania edukacyjne podejmowane przez Tesco w postaci programu Tesco dla Szkół. W jego ostatnią edycję zaangażowanych zostało kilka tysięcy uczniów i blisko 90 tysięcy internautów.

Wraz z końcem sierpnia Tesco zamierza ruszyć z odświeżoną formułą programu Zdrowy Apetyt, dedykowanego edukacji żywieniowej, jak również z programem edukacyjnym dla pracowników Fitesco. Oprócz tego brytyjska sieć prowadzi w Polsce szereg programów dedykowanych ludziom młodym, które mają ułatwić im start kariery zawodowej. Są to programy Ekstraklasa, Kariera Młodego Lidera oraz programy praktyk.

- Najbliższe lata oznaczają dla nas okres wytężonej pracy poświęconej realizacji celów nowej strategii CSR. Dużym wyzwaniem jest wdrożenie działań obejmujących swoim zasięgiem nie tylko całą firmę, ale i dostawców, partnerów oraz naszych klientów. Ponadto, staramy się również nie zapominać o dotychczasowych licznych działaniach, realizowanych przez ostatnie lata, jak projekty dedykowane edukacji ekologicznej czy też wsparciu lokalnych społeczności. Połączenie wszystkich aktywności w spójną całość, jak i nieustanne budowanie dialogu z naszymi najważniejszymi interesariuszami, jest jednym z najważniejszych wyzwań określających najbliższe lata naszej pracy - zapowiada Marta Marczuk-Komiszke.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH