Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco: Coraz bardziej liczy się nie tyle powierzchnia handlowa, co kanały sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 16-01-2014, 11:48
Tesco: Coraz bardziej liczy się nie tyle powierzchnia handlowa, co kanały sprzedaży
Czesław Grzesiak, wiceprezes tesco Polska. Fot. PTWP

W handlu detalicznym coraz mniejsze znaczenie mają powierzchnie i formaty sklepów, a coraz większe - kanały sprzedaży. Przede wszystkim rośnie znaczenie kanału internetowego w sprzedaży FMCG - ocenia Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska. Jak mówi, celem sieci jest, by w tym roku co trzecie gospodarstwo domowe w Polsce miało dostęp do internetowych zakupów w Tesco.

- Myślę, że dziś musimy myśleć o sieciach handlowych nieco inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Jeśli bowiem firma handlowa chce śmiało patrzeć w przyszłość, musi przewidywać to, w jaki sposób i gdzie klienci robić będą zakupy za trzy, pięć, dziesięć lat. Doświadczenia z innych rynków, ale i sukces naszego serwisu Tesco Ezakupy dowodzą, że coraz większa będzie rola sprzedaży z wykorzystaniem Internetu. Zatem dziś i w przyszłości liczyć się będzie nie tyle powierzchnia handlowa, co kanały sprzedaży - mówi Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska.

Jak przypomina, Tesco w Wielkiej Brytanii poszło jeszcze dalej i nie tylko sprzedaje na tamtym rynku produkty z dostawą do domu, ale ma także między innymi własną internetową wypożyczalnię filmów czy serwisy umożliwiające słuchanie muzyki online. - I właśnie to będzie jednym z kierunków rozwoju dla polskich detalistów w perspektywie kilku najbliższych lat - podkreśla wiceprezes Tesco Polska.

Obecnie sieć Tesco posiada w Polsce 70 hipermarketów, 90 hipermarketów kompaktowych i 300 supermarketów.

- Konsekwentnie otwieramy nowe placówki wszystkich tych formatów, zaś szczególnie mocno inwestujemy w segment internetowy. Takie też kierunki rozwoju prognozujemy na kolejne lata. Szczególnie ważny jest dla nas dalszy rozwój sprzedaży z wykorzystaniem Internetu. Dziś już ponad 1/4 Polaków jest w zasięgu serwisu Tesco Ezakupy. Chcemy by w tym roku docierać już do co trzeciego gospodarstwa domowego w Polsce - mówi Czesław Grzesiak.

Przeczytaj także:

Mariusz Nowak, menedżer Tesco Polska: To będzie świąteczny test Tesco Ezakupy

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.