REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco: Coraz bardziej liczy się nie tyle powierzchnia handlowa, co kanały sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 16-01-2014, 11:48
Tesco: Coraz bardziej liczy się nie tyle powierzchnia handlowa, co kanały sprzedaży
Czesław Grzesiak, wiceprezes tesco Polska. Fot. PTWP

W handlu detalicznym coraz mniejsze znaczenie mają powierzchnie i formaty sklepów, a coraz większe - kanały sprzedaży. Przede wszystkim rośnie znaczenie kanału internetowego w sprzedaży FMCG - ocenia Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska. Jak mówi, celem sieci jest, by w tym roku co trzecie gospodarstwo domowe w Polsce miało dostęp do internetowych zakupów w Tesco.

REKLAMA

- Myślę, że dziś musimy myśleć o sieciach handlowych nieco inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Jeśli bowiem firma handlowa chce śmiało patrzeć w przyszłość, musi przewidywać to, w jaki sposób i gdzie klienci robić będą zakupy za trzy, pięć, dziesięć lat. Doświadczenia z innych rynków, ale i sukces naszego serwisu Tesco Ezakupy dowodzą, że coraz większa będzie rola sprzedaży z wykorzystaniem Internetu. Zatem dziś i w przyszłości liczyć się będzie nie tyle powierzchnia handlowa, co kanały sprzedaży - mówi Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska.

Jak przypomina, Tesco w Wielkiej Brytanii poszło jeszcze dalej i nie tylko sprzedaje na tamtym rynku produkty z dostawą do domu, ale ma także między innymi własną internetową wypożyczalnię filmów czy serwisy umożliwiające słuchanie muzyki online. - I właśnie to będzie jednym z kierunków rozwoju dla polskich detalistów w perspektywie kilku najbliższych lat - podkreśla wiceprezes Tesco Polska.

Obecnie sieć Tesco posiada w Polsce 70 hipermarketów, 90 hipermarketów kompaktowych i 300 supermarketów.

- Konsekwentnie otwieramy nowe placówki wszystkich tych formatów, zaś szczególnie mocno inwestujemy w segment internetowy. Takie też kierunki rozwoju prognozujemy na kolejne lata. Szczególnie ważny jest dla nas dalszy rozwój sprzedaży z wykorzystaniem Internetu. Dziś już ponad 1/4 Polaków jest w zasięgu serwisu Tesco Ezakupy. Chcemy by w tym roku docierać już do co trzeciego gospodarstwa domowego w Polsce - mówi Czesław Grzesiak.

Przeczytaj także:

Mariusz Nowak, menedżer Tesco Polska: To będzie świąteczny test Tesco Ezakupy

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH