Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco: Dla lokalizacji ważna jest siła nabywcza mieszkańców

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 29-05-2012, 15:27

- Atrakcyjność lokalizacji w małych czy większych miastach zależy od wielu czynników, z których najważniejszym jest samo położenia danej nieruchomości - wyjaśnia Paweł Dworak, dyrektora ds. ekspansji Tesco Polska.

- Liczy się również to, czy przyszły sklep będzie blisko klientów, czy będą do niego mogli bezpiecznie dojść lub dojechać, wreszcie czy będzie we właściwy sposób widoczny - mówi Paweł Dworak.

Jak dodaje dobra lokalizacje bez odpowiednich zapisów prawa lokalnego lub warunków zabudowy będzie dla każdej firmy bezwartościowa, gdyż taka sytuacja uniemożliwi wybudowanie sklepu.

- Równie ważna, jak wymienione poprzednio czynniki, jest cena. Cena powinna być adekwatna do potencjału rynku, na którym chcielibyśmy sytuować nasz sklep. Niebagatelną sprawą jest również siła nabywcza lokalnej społeczności. Innymi słowy, ile mieszkańcy mogą i chcą wydawać w nowym sklepie. Uważam te czynniki za najważniejsze i proporcjonalnie ważące na decyzji inwestycyjnej. Nie można również zapominać o otwartości władz lokalnych na nowego inwestora. Za każdym razem liczymy, że w toku rozmów, negocjacji uda się znaleźć rozwiązania satysfakcjonujące lokalną społeczność, władze lokalne oraz Tesco -  przyznaje Paweł Dworak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH