Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco i Lidl najlepsze w social mediach

  • Autor: forbes.pl
  • Data: 04-12-2012, 10:31

Jak zgodnie twierdzą eksperci, których Forbes poprosił o ocenę działań marketów w social media, pozytywnie wyróżniają się tak naprawdę tylko dwie marki - Tesco i Lidl. Inne znaczące sieci są obecne w mediach społecznościowych, ale nie radzą sobie tak dobrze jak ta dwójka - informuje serwis forbes.pl.

Media społecznościowe to jeden z najbardziej popularnych, ale i najbardziej wymagających kanałów komunikacji. Ich specyfiki prawie w ogóle nie rozumieją działające na polskim rynku markety. Niewiele marek przywiązuje odpowiednią wagę do tej formy kontaktu ze swoimi klientami.

Co ciekawe, coraz więcej marketów angażuje się w e-commerce, rozszerza zakres swoich usług świadczonych przez internet, ale żaden z nich nie wykorzystuje wtyczek społecznościowych, które są świetnym narzędziem do rekomendacji produktów. Dalej, chcą być jak najlepiej wypozycjonowane w wyszukiwarkach, ale nie są obecne na Google Plus - czytamy w forbes.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH