REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco i Rossmann wydają najwięcej na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 10-06-2013, 11:29

Według danych firmy Nielsen za okres od 27 maja do 2 czerwca na reklamę żywności w telewizji wydano łącznie 132 141 810 zł. Wśród marek z największymi wydatkami znalazły się dwie sieci handlowe: Tesco (8,7 mln zł) oraz Rossmann (5,3 mln zł).

REKLAMA

Sieć Rossmann wystartowała z kampanią reklamową 23 maja, dokładnie w dniu 20. urodzin Rossmanna w Polsce. Składa się na nią kilka charakterystycznych spotów reklamowych. Hasło nowej kampanii to pragnienia i potrzeby. Spotom telewizyjnym towarzyszą reklamy radiowe oraz billboardy kampania w internecie.

Natomiast Tesco 9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 409) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH