Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco i Unilever razem testują iBeacony

  • Autor: theretailbulletin
  • Data: 15-06-2015, 22:53

Tesco i Unilever połączyły siły, aby uruchomić największy wspólny test konsumencki iBeaconów.

W ramach kampanii promocyjnej lodów Magnum, firmy Tesco i Unilever będą oferować klientom za pośrednictwem iBeaconów kupony zniżkowe. Informacja o promocji dotrze do konsumenta gdy będzie on przechodził obok jednego z 270 wybranych sklepów Tesco Express w Londynie.

W kampanii wezmą udział klienci, którzy pobiorą aplikację Mpulse. Przechodząc obok lub robiąc zakupy w wybranych sklepach Tesco otrzymają oni kupony na różowe i czarne lody marki Magnum.

- Nieustannie szukamy nowych ciekawych rozwiązań, które pomogą klientom kupować z nami i pozwolą zaoferować im najlepsze oferty – mówi Tony Reed, dyrektor zarządzający Tesco Express.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH