REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco intensyfikuje walkę o klienta. Sieć odświeża tanią markę Value

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 20-02-2014, 14:31
Tesco intensyfikuje walkę o klienta. Sieć odświeża tanią markę Value
Produkty Tesco pod marką Value w nowej szacie graficznej. fot. Tesco

Od kilkunastu dni w sklepach Tesco dostępne są już pierwsze produkty Value w nowej szacie graficznej. Obecnie seria obejmuje około 20 linii, m.in. mleko, makarony, ryż, olej i chipsy. Ale to dopiero początek. Odświeżenie wizerunku najtańszych produktów to kolejny element strategii rynkowej, która ma przyciągnąć do sklepów Tesco klientów, którzy oczekują najniższej ceny.

REKLAMA

Warto przypomnieć, że produkty Tesco pod marką Value to linia najtańszych w swojej kategorii towarów spożywczych, chemii gospodarczej i produktów przemysłowych. Wprowadzane zmiany mają na celu zwiększenie atrakcyjności najtańszych produktów w sklepach Tesco.

- Zmiana ta jest częścią większego projektu, w ramach którego chcemy odświeżyć wygląd wszystkich produktów Value, a także zrewidować asortyment i jakość produktów - komentuje Marcin Buczek, odpowiedzialny za projekt po stronie Tesco Polska. - Pracujemy też nad tym, by poprawić widoczność i rozpoznawalność produktów Value na półce. Dzięki temu nasi klienci będą mogli liczyć na łatwiejsze i szybsze zakupy. Efekty całego przedsięwzięcia będą widoczne w sklepach już pod koniec tego roku.

Zmienione opakowania cechują się jednolitą kolorystyką i charakterystycznymi piktogramami nawiązującymi do produktu. Na opakowaniach znajdziemy także informacje o wartościach odżywczych produktów.

Obecny udział towarów private label w ogólnej sprzedaży polskich sklepów Tesco to ok. 20 proc. Jak powiedział (w 2013 r.) w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska, sprzedaż produktów pod marką własną Tesco rośnie w tempie kilku proc. rocznie. - W kolejnych latach udział private label będzie rósł w podobnym tempie - prognozował prezes Tesco.

Ryszard Tomaszewski uważa, że marka własna jest jednym z tych elementów, który powinien przyciągać klientów do dużych sklepów Tesco. - Jesteśmy w stanie zaoferować klientom niską cenę i doskonałą jakość produktów. Jest to możliwe m.in. dlatego, że Tesco jest obecne na pięciu europejskich rynkach, a tym samym możemy robić wspólne zakupy i negocjować lepsze ceny. To pozwala obniżyć koszty.

Oprócz towarów private label z najniższej półki cenowej, Tesco rozwija równocześnie asortyment produktów z półki średniej, których jakość jest porównywalna z tzw. wyrobami brandowymi. Władze sieci zapowiadają mocny rozwój marki własnej w kategorii produktów świeżych m.in. sałatek i innych produktów gotowych do spożycia.

Sieć sklepów Tesco zarządza w Polsce siecią ok. 450 sklepów w różnych formatach - od potężnych hipermarketów, po małe supermarkety osiedlowe.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH