Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco inwestuje w markę premium

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2013, 12:50
Tesco inwestuje w markę premium
Fot. Tescoplc.com

Tesco przeprowadza relaunch swojej marki Tesco finest*, pod którą sprzedaje produkty premium. Sieć wprowadziła około 400 nowych produktów, natomiast trzy czwarte z około 1500 produktów zostanie odświeżonych.

To największe inwestycje w tę markę od 15 lat, czyli od chwili jej powstania.

Roczna sprzedaż pod marką Tesco finest* sięga około 1,4 mld funtów. Według danych Kantar Worldpanel, jest to najszybciej rosnąca marka premium na brytyjskim rynku. W Wielkiej Brytanii w ciągu jednego tygodnia spożywanych jest około 12 mln produktów tej marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH