Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco inwestuje w zieloną przyszłość

  • Autor: pr
  • Data: 08-10-2010, 15:44

Ruszyła kolejna edycja programu edukacji ekologicznej najmłodszych Tesco dla Szkół. W tym roku organizator programu, firma Tesco Polska, zaprasza uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych do udziału w konkursie "Ekomania Filmowania".

Program, którego realizację wspiera Fundacja Partnerstwo dla Środowiska, jest nie tylko okazją dla polskich szkół do poprawy swojego wyposażenia. To przede wszystkim lekcja ekologii dla dzieci, będąca kolejną inwestycją Tesco w ochronę środowiska naturalnego.
- Chcemy edukować, promować zielone inicjatywy i podsuwać ekologiczne rozwiązania, idąc z duchem czasu. Stąd pomysł konkursu filmowego w ramach programu Tesco dla Szkół. Jestem przekonany, że dzięki takiej formie zaangażowania uczniów w ekologię, wszyscy zrobimy więcej dla środowiska. Tę zieloną lekcję powinniśmy odrobić razem - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

Tesco wykorzystuje w swoich sklepach wiele zielonych rozwiązań oraz zachęca klientów do proekologicznych działań. Według przedstawicieli sieci stosowanie przyjaznych środowisku technologii nabiera sensu dopiero wtedy, gdy łączy się z edukacją w zakresie ekologii i uwrażliwianiem na temat problemów środowiska. Dlatego kolejna już edycja programu Tesco dla Szkół ma na celu pokazanie dzieciom, że ekologiczne rozwiązania to prosty sposób na ochronę środowiska naturalnego, a ich rodzicom, że ekologia może być opłacalna również dla nich.

Zadaniem jakie stoi przed uczestnikami realizowanego w ramach programu Tesco dla Szkół konkursu „Ekomania Filmowania" jest przygotowanie krótkiego filmiku prezentującego proekologiczne rozwiązania stosowane na co dzień w szkole lub w domu. Młodzi filmowcy mogą nakręcić swój ekofilmik używając telefonu komórkowego, aparatu fotograficznego lub kamery. Następnie zgłaszają go do udziału w konkursie poprzez stronę www.tescodlaszkol.pl, która pełni główną platformę komunikacji programu i jest także narzędziem służącym ocenie prac konkursowych przez internautów.

To oni w pierwszej kolejności będą oceniać zamieszczone na stronie filmiki i spośród nich wybiorą 30 najciekawszych, do których autorów trafią nowoczesne pracownie multimedialne. Dodatkowo, spośród zwycięskiej trzydziestki, Jury Ekspertów programu wyłoni 3 zespoły, które otrzymają nagrody Grand Prix - najlepsi z najlepszych pojadą na zagraniczną ekowycieczkę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH