Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Tesco: Klienci chętnie sięgają po produkty premium w okresach przedświątecznych

Na przestrzeni ostatnich lat nastąpił znaczący wzrost zainteresowania markami premium. Klienci sklepów Tesco coraz chętniej sięgają po produkty, które połączą w sobie wyjątkową jakość z atrakcyjną ceną. Nasi klienci szczególnie polubili markę Tesco Finest - specjalnie wyselekcjonowanych produktów, które dzięki wprowadzeniu w 2015 roku na polski rynek, stały się dostępne dla wszystkich - mówi serwisowi portalspozywczy.pl sieć Tesco Polska.

Tesco: Klienci chętnie sięgają po produkty premium w okresach przedświątecznych
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 16-04-2019, 15:10

- Klienci chętnie sięgają po produkty  marki własnej Tesco Finest szczególnie w okresach przedświątecznych, poszukując produktów doskonałej jakości, o wyjątkowej recepturze i wyszukanym smaku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl sieć Tesco Polska. 

- Na sklepowych półkach znajdziemy produkty marki Finest z całego świata, jak również regionalne i wytwarzane tradycyjną metodą produkty od polskich dostawców. Ser Mozzarella di Buffala, produkowany przez rodzinę Mandara z regionu Campania we Włoszech, ser Chaource produkowany przez rodzinę Lincet z Burgundii, jak również tradycyjna polska Kiełbasa Swojska Pilzneńska wędzona dymem z drewna olchowego to tylko przykłady produktów. Dużym zainteresowaniem cieszą się także świeże owoce i warzywa takie, jak brazylijskie mango, peruwiańskie awokado oraz specjalnie wyselekcjonowane ziemniaki fioletowe pochodzące z polskich upraw - informuje sieć.

- Marka Finest to również aromatyczne sosy inspirowane kuchnią indyjską, azjatycką, słone przekąski w rozmaitych odmianach smakowych, jak również praliny i czekolady ręcznie tworzone z wysokiej jakości ziaren kawowych czy oferta aromatycznych kaw parzonych i mielonych - dodaje Tesco Polska.

 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    produkty premium RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.159.25
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.