Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco kończy prace nad sklepem internetowym w Polsce. Tesco.com ruszy w ...

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-01-2012, 11:18
Tesco kończy prace nad sklepem internetowym w Polsce. Tesco.com ruszy w ...

- W ciągu kilku najbliższych tygodni zakończymy wszelkie prace związane z infrastrukturą całego projektu. Najpierw jednak usługa dostępna będzie dla zamkniętej grupy klientów - chcemy mieć pewność, że rozwiązania w każdym szczególe spełniają oczekiwania klientów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Dla wszystkich klientów oferta będzie dostępna dla klientów w pierwszej połowie 2012 roku.

Jako pierwsi zakupy w polskim tesco.com będą mogli zrobić klienci Warszawy. - Dostawy realizowane będą z trzech warszawskich hipermarketów, dostarczane vanami w granicach administracyjnych Warszawy - wyjaśnia Michał Sikora.

Polski e-sklep Tesco będzie w dużej mierze przypominał sklep internetowy brytyjskiego operatora uruchomiony kilkanaście dni temu w czeskiej Pradze. Oferuje on ponad 20 tys. produktów spożywczych, m.in.: towary świeże i mrożone, a także produkty nieżywnościowe, jak zabawki, materiały biurowe i inne akcesoria.

- Nasz serwis stanowi innowacyjną ofertę na czeskim rynku. W badaniach konsumenckich otrzymaliśmy bardzo pozytywny sygnał i jesteśmy pewni, że nasza oferta będzie strzałem w dziesiątkę - mówił Phil J. Clarke, prezes czeskiego oddziału Tesco.

Polski oddział sieci wykorzysta w swoim projekcie internetowym doświadczenia Grupy Tesco z Wielkiej Brytanii, Irlandii i Południowej Korei. E-sklep powstanie na bazie platformy IT, którą wykorzystują inne oddziały Tesco. Co oczywiste, w przypadku Polski uwzględniona zostanie specyfika rodzimego rynku, tak w kontekście preferencji konsumenckich jak i rozwiązań logistycznych.

Przedstawiciele polskiego oddziału Tesco pilnie przyglądają się także pierwszym doświadczeniom swoich czeskich współpracowników.

Sieć Tesco informowała, że zamierza w lutym 2012 roku uruchomić w Polsce swój sklep internetowy. Na początku internetowy sklep Tesco będzie obsługiwał tylko mieszkańców Warszawy, ale w ciągu pięciu lat oferta ma zostać poszerzona o inne duże miasta w Polsce i ma objąć ok. 60 proc. kraju.

- Siłą naszego sklepu ma być szeroki asortyment oraz niskie ceny. Dostawy będą realizowane z naszych specjalnie dostosowanych do tego hipermarketów - mówił (w 2011 r.) serwisowi portalspozywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

Pytany o koszty realizacji projektu Ryszard Tomaszewski stwierdził, że najwięcej pochłoną wydatki inwestycyjne związane z przebudową i dostosowaniem obiektów do działalności e-sklepu m.in. utworzenie magazynu i specjalnej chłodni. Będzie to kwota w granicach 15-20 mln zł. W związku z tym, że nad dostosowaniem projektu do polskiego rynku będzie pracował własny zespół IT Tesco, nie powinno to podnieść jego kosztów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.