Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco konsoliduje marki, unowocześnia system dostaw

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Planet Retail
  • Data: 08-07-2011, 14:09

Sieć Tesco chce zwiększyć ofertę świeżych produktów sprzedawanych pod markami własnymi sieci - informuje Planet Retail.

Jak informuje serwis Planet Retail, Tesco konsoliduje mniej znaczące marki, aby zrobić miejsce dla marek własnych oraz tych o większym znaczeniu.

Decyzja ta wpisuje się w zmiany, jakie Tesco wprowadza w systemie dostaw. Obecny system dostaw sieci obejmuje wielu plantatorów i dostawców, których produkty dostarczane są przez ogólnokrajową sieć dystrybucji.

Spółka chce natomiast przejść do nowego modelu, w którym będą wybierani najlepsi światowi dostawcy, zaś zaopatrzenie sklepów opierać się będzie na lokalnej sieci dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH