Tesco kontynuuje inwestycje w modernizację sklepów

Tesco rozwija koncept Extra, który ma wyróżnić się ofertą gastronomiczną i rozrywką. Milionowe inwestycje służą odświeżeniu wizerunku oraz infrastruktury polskich hipermarketów. Brytyjski operator zakłada, że środki te szybko się zwrócą - czytamy w Wiadomościach Handlowych.
POWIĄZANE TEMATY
- Były prezes Tesco Polska produkuje dziczyznę. "Realizuję swoje marzenia i pasje"
- Ryszard Tomaszewski: Nie wracam do handlu, buduję rodzinny biznes
- Solidarność Tesco nie zgadza się na propozycję podwyżek przedstawioną przez zarząd sieci
- Tesco zredukuje powierzchnię sklepów w Polsce o kolejne 44 tys. mkw.
Wraz z nasiloną w zeszłym roku ekspansją sklepów Extra, Tesco dołączyło do grupy sieci skoncentrowanych na wartości dodanej dla klienta. Podobnym tropem ruszyły ostatnio m.in. Czerwona Torebka czy Dayli. Jak zapewnia w Wiadomościach Handlowych prezes spółki Tesco Polska Ryszard Tomaszewski, nowy projekt ma być odpowiedzią na potrzeby rynku, który ponoć bardziej od liczby placówek ceni dziś sobie jakość sklepowych wnętrz i oferty.
Tesco Extra do najtańszych projektów nie należy. Na jeden nowy obiekt Brytyjczycy muszą wydawać średnio ponad 20 mln zł. Gdyby jednak koncept bazował nie na modernizacji istniejących już placówek, a na budowaniu sklepów od podstaw, koszty byłyby nieporównanie większe. Tymczasem ma on docelowo objąć wszystkie hipermarkety detalisty w Polsce, co zapewne będzie procesem kilkuetapowym - informują Wiadomości Handlowe.

KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)