Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco namawia dostawców do wejścia na zagraniczne rynki

  • dlahandlu.pl
  • Autor: pr
  • Data: 24-11-2011, 09:33

Tesco zorganizowało konferencję dla swoich dostawców. Sieć zachęcała polskie firmy do rozszerzenia działalności także o rynki zagraniczne. A wszystko dlatego, że Tesco ma swoje sklepy również w Czechach, Turcji, na Słowacji i Węgrzech. Polscy dostawcy, tworząc produkty pod marką sieci Tesco mogą zatem sprzedawać je na czterech kolejnych rynkach. Jak informuje sieć, sprzedaży Tesco w tych krajach to dwukrotność sprzedaży Tesco w Polsce, więc jest więc o co walczyć.

- Czego poszukują „kryzysowi" klienci, jak bez promocji wejść na zagraniczne rynki, co Polacy sądzą o produktach marek własnych supermarketów - tego mogli dowiedzieć się uczestnicy Akademii Dostawców Tesco. Firma zaprosiła przedstawicieli polskich firm produkcyjnych, by podzielić się wiedzą o najnowszych trendach w handlu detalicznym i zaprosić do współpracy przy tworzeniu nowych produktów - informują przedstawicie sieci.

Spotkanie, które odbyło się w Krakowie, 22 listopada, było pierwszym z cyklu trzech konferencji organizowanych przez Tesco. - Ponad połowa Klientów uważa, że mądrze jest kupować marki własne. Ponad 40% uważa, że jakość marek własnych jest w zasadzie tak samo dobra, jak jakość marek producentów. Generalnie konsumenci z roku na rok wypowiadają się o marce własnej coraz bardziej pozytywnie - mówi Anna Wagner - Senior Client Executive z firmy Nielsen.

W trakcie spotkania Tesco przedstawiło także wymagania stawiane dostawcom odnośnie jakości i bezpieczeństwa produktów. Każdy dostawca produktu marki Tesco musi poddać się audytowi według standardów firmy. Oczywiście niezbędna jest znajomość najaktualniejszych trendów rynkowych i upodobań klientów. Te tematy w trakcie swoich wystąpień podczas konferencji poruszyli eksperci z firmy badawczej Nielsen i z współpracującej z Tesco firmy dunnhumby, badającej zwyczaje zakupowe klientów Tesco.

Akademia Dostawców to już druga edycja spotkań Tesco i przedstawicieli producentów. W minionym roku Tesco zapraszało małe i lokalne przedsiębiorstwa na Akademię Dostawców Regionalnych. Po cyklu 8 spotkań i 4 bezpłatnych warsztatów liczba współpracujących z Tesco dostawców regionalnych wzrosła z 235 w 2009 roku do ponad 400 w 2010.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.