Tesco: Oferta przemysłowa w hipermarketach ma przyszłość

- Wierzymy, że oferta przemysłowa w hipermarketach cały czas ma przyszłość. Wierzymy, że hipermarkety są miejscem, gdzie nie tylko kupuje się artykuły spożywcze czy chemię domową, ale cały czas tam jest ogromny potencjał dla oferty przemysłowej i my ten potencjał chcemy wykorzystywać. Przy cały czas rosnącej sprzedaży internetowej produktów przemysłowych, wierzymy, że nadal istnieje duża grupa klientów, która chce kupować takie produkty w sklepach stacjonarnych - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco.
POWIĄZANE TEMATY
- Solidarność Tesco: Zmiany stanowisk pracy niezgodne z Kodeksem pracy
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Były prezes Tesco Polska produkuje dziczyznę. "Realizuję swoje marzenia i pasje"
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
Wczoraj Tesco zaprezentowało debiutującą w czwartek na polskim rynku (jak również kilku innych rynkach środkowoeuropejskich) markę Op3n Dott. W tej rodzinie produktów znalazły się tablet, smartfon oraz sportowa opaska fitness. Wypuszczenie tego typu produktów przez brytyjską sieć właśnie w tym czasie nie jest przypadkowe.
- Zakładamy, że dla wielu osób poszukujących atrakcyjnych prezentów świątecznych dla siebie czy dla bliskich, nasz tablet czy smartfon będzie dobrą propozycją, także ze względu na cenę. Około 35-40 proc. Polaków korzysta z telefonów z ekranem dotykowym i około 10 proc. używa tabletów, ten rynek cały czas jest rosnący i widać na nim jeszcze ogromny potencjał. Zakładamy, że dla wielu osób, które zdecydują się na zakup, będzie to pierwsze doświadczenie z tego typu urządzeniami, zwłaszcza z tabletem. Wierzymy, że właśnie hipermarket, gdzie przy okazji normalnych zakupów można ten produkt dotknąć, wypróbować i zakupić, jest dobrym miejscem, aby wprowadzić i promować tego typu asortyment - komentuje Sikora.
W minionym roku Tesco przed Świętami Bożego Narodzenia sprzedało w Polsce 25 tys. tabletów (łącznie, wszystkich marek) i drugie tyle smartfonów. Teraz sieć liczy na poprawienie tamtego wyniku o ok. 30 proc. W poniedziałek, gdy rozpoczęta została promocja świąteczna, sprzedaż tabletów i smartfonów wzrosła o 300 proc. Jak zapowiada Tomasz Nowak, dyrektor działu zakupów artykułów przemysłowych w Tesco, sieć ma nadzieję na sprzedanie do końca roku od kilku do kilkunastu tysięcy egzemplarzy produktów z rodziny Op3n Dott.
Czytaj więcej: Tesco inwestuje w elektronikę. Wprowadza na polski rynek własny tablet i smartfon


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!