REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco: Oferta przemysłowa w hipermarketach ma przyszłość

  • Autor: PJ, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-11-2014, 11:11
Tesco: Oferta przemysłowa w hipermarketach ma przyszłość
Smartfon Op3n Dott, dostępny na wyłączność w Tesco (fot. Tesco)

- Wierzymy, że oferta przemysłowa w hipermarketach cały czas ma przyszłość. Wierzymy, że hipermarkety są miejscem, gdzie nie tylko kupuje się artykuły spożywcze czy chemię domową, ale cały czas tam jest ogromny potencjał dla oferty przemysłowej i my ten potencjał chcemy wykorzystywać. Przy cały czas rosnącej sprzedaży internetowej produktów przemysłowych, wierzymy, że nadal istnieje duża grupa klientów, która chce kupować takie produkty w sklepach stacjonarnych - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco.

REKLAMA

Wczoraj Tesco zaprezentowało debiutującą w czwartek na polskim rynku (jak również kilku innych rynkach środkowoeuropejskich) markę Op3n Dott. W tej rodzinie produktów znalazły się tablet, smartfon oraz sportowa opaska fitness. Wypuszczenie tego typu produktów przez brytyjską sieć właśnie w tym czasie nie jest przypadkowe.

- Zakładamy, że dla wielu osób poszukujących atrakcyjnych prezentów świątecznych dla siebie czy dla bliskich, nasz tablet czy smartfon będzie dobrą propozycją, także ze względu na cenę. Około 35-40 proc. Polaków korzysta z telefonów z ekranem dotykowym i około 10 proc. używa tabletów, ten rynek cały czas jest rosnący i widać na nim jeszcze ogromny potencjał. Zakładamy, że dla wielu osób, które zdecydują się na zakup, będzie to pierwsze doświadczenie z tego typu urządzeniami, zwłaszcza z tabletem. Wierzymy, że właśnie hipermarket, gdzie przy okazji normalnych zakupów można ten produkt dotknąć, wypróbować i zakupić, jest dobrym miejscem, aby wprowadzić i promować tego typu asortyment - komentuje Sikora.

W minionym roku Tesco przed Świętami Bożego Narodzenia sprzedało w Polsce 25 tys. tabletów (łącznie, wszystkich marek) i drugie tyle smartfonów. Teraz sieć liczy na poprawienie tamtego wyniku o ok. 30 proc. W poniedziałek, gdy rozpoczęta została promocja świąteczna, sprzedaż tabletów i smartfonów wzrosła o 300 proc. Jak zapowiada Tomasz Nowak, dyrektor działu zakupów artykułów przemysłowych w Tesco, sieć ma nadzieję na sprzedanie do końca roku od kilku do kilkunastu tysięcy egzemplarzy produktów z rodziny Op3n Dott.

Czytaj więcej: Tesco inwestuje w elektronikę. Wprowadza na polski rynek własny tablet i smartfon 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH