Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco: Oferta przemysłowa w hipermarketach ma przyszłość

  • Autor: PJ, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-11-2014, 11:11
Tesco: Oferta przemysłowa w hipermarketach ma przyszłość
Smartfon Op3n Dott, dostępny na wyłączność w Tesco (fot. Tesco)

- Wierzymy, że oferta przemysłowa w hipermarketach cały czas ma przyszłość. Wierzymy, że hipermarkety są miejscem, gdzie nie tylko kupuje się artykuły spożywcze czy chemię domową, ale cały czas tam jest ogromny potencjał dla oferty przemysłowej i my ten potencjał chcemy wykorzystywać. Przy cały czas rosnącej sprzedaży internetowej produktów przemysłowych, wierzymy, że nadal istnieje duża grupa klientów, która chce kupować takie produkty w sklepach stacjonarnych - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco.

Wczoraj Tesco zaprezentowało debiutującą w czwartek na polskim rynku (jak również kilku innych rynkach środkowoeuropejskich) markę Op3n Dott. W tej rodzinie produktów znalazły się tablet, smartfon oraz sportowa opaska fitness. Wypuszczenie tego typu produktów przez brytyjską sieć właśnie w tym czasie nie jest przypadkowe.

- Zakładamy, że dla wielu osób poszukujących atrakcyjnych prezentów świątecznych dla siebie czy dla bliskich, nasz tablet czy smartfon będzie dobrą propozycją, także ze względu na cenę. Około 35-40 proc. Polaków korzysta z telefonów z ekranem dotykowym i około 10 proc. używa tabletów, ten rynek cały czas jest rosnący i widać na nim jeszcze ogromny potencjał. Zakładamy, że dla wielu osób, które zdecydują się na zakup, będzie to pierwsze doświadczenie z tego typu urządzeniami, zwłaszcza z tabletem. Wierzymy, że właśnie hipermarket, gdzie przy okazji normalnych zakupów można ten produkt dotknąć, wypróbować i zakupić, jest dobrym miejscem, aby wprowadzić i promować tego typu asortyment - komentuje Sikora.

W minionym roku Tesco przed Świętami Bożego Narodzenia sprzedało w Polsce 25 tys. tabletów (łącznie, wszystkich marek) i drugie tyle smartfonów. Teraz sieć liczy na poprawienie tamtego wyniku o ok. 30 proc. W poniedziałek, gdy rozpoczęta została promocja świąteczna, sprzedaż tabletów i smartfonów wzrosła o 300 proc. Jak zapowiada Tomasz Nowak, dyrektor działu zakupów artykułów przemysłowych w Tesco, sieć ma nadzieję na sprzedanie do końca roku od kilku do kilkunastu tysięcy egzemplarzy produktów z rodziny Op3n Dott.

Czytaj więcej: Tesco inwestuje w elektronikę. Wprowadza na polski rynek własny tablet i smartfon 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH