REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco otwiera sklepy i rozwija sieć Bistro

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-10-2013, 10:21
Tesco otwiera sklepy i rozwija sieć Bistro
Fot. Tesco

W ostatnim półroczu Tesco otworzyło pięć nowych sklepów, w tym trzy hipermarkety. Sieć samoobsługowych restauracji Bistro oraz odnowionych stoisk Grill w sklepach Tesco powiększyła się o kolejne 7 placówek i liczy już ponad 60 placówek.

REKLAMA

- Po dwóch latach od pojawienia się pierwszej restauracji Bistro możemy śmiało powiedzieć, że odnieśliśmy sukces - mówi Piotr Kornet, menadżer projektu Bistro. - Aktualnie, Bistro jest największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych z daniami w stałej cenie. O sukcesie tego rozwiązania świadczyć może choćby średnio dwukrotny wzrost sprzedaży w stosunku do poprzednich stoisk grillowych. Ponad pół miliona klientów miesięcznie korzysta z naszej oferty podczas zakupów - dodaje.

Pierwsza tego typu restauracja powstała w czerwcu 2011 jako odpowiedź na oczekiwania klientów Tesco. Przy wciąż skracającym się czasie poświęcanym na codzienne zakupy, możliwość zjedzenia smacznego posiłku stała się jednym z czynników przyciągających klientów do sklepów Tesco. Obecnie, w całej Polsce znajdziemy w sumie ponad 60 restauracji Bistro i Grill. Koncept Grill to połączenie wysokiej jakości produktów znanych z Bistro i sprawdzonych rozwiązań z popularnych stoisk grillowych.

W ostatnim półroczu Tesco otworzyło pięć nowych sklepów, w tym trzy hipermarkety. Przebudowa sklepu w Warszawie przy ul. Górczewskiej do formatu Extra pozwoliła znacznie wzmocnić asortyment świeżej żywności, powiększyć stoisko F&F oraz otworzyć największą w Polsce samoobsługową restaurację Bistro.

Tesco staje się pierwszą w Polsce w pełni wielokanałową siecią sklepów. Usługa Tesco Ezakupy w pierwszej połowie tego roku została uruchomiona w Lublinie, Opolu, Kielcach i Szczecinie. Już ponad 25 proc. Polaków jest w zasięgu usługi i ma możliwość zrobienia zakupów w Tesco z wykorzystaniem internetu.

We wszystkich sklepach obsługujących Ezakupy została uruchomiona usługa „Zamów i Odbierz". Oznacza to, iż klienci mogą zamówić swoje sprawunki przez internet i odebrać je osobiście w sklepie.

W 90-ciu sklepach Tesco zostały zainstalowane elektroniczne etykiety cenowe gwarantujące jeszcze bardziej precyzyjne informacje o cenach.
Trzy miliony Polaków regularnie korzysta z benefitów programu Clubcard. Najbardziej aktywni z nich zostali nagrodzeni dodatkowymi spersonalizowanymi kuponami zniżkowymi na najczęściej kupowane produkty.

Marka modowa F&F zyskuje coraz większą popularność wśród Polaków. Poza rozwojem nowych kolekcji, Tesco zainwestowało w powiększenie i przebudowę stoisk z odzieżą i akcesoriami w mniejszych sklepach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 522) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH