Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco otwiera sklepy i rozwija sieć Bistro

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-10-2013, 10:21
Tesco otwiera sklepy i rozwija sieć Bistro
Fot. Tesco

W ostatnim półroczu Tesco otworzyło pięć nowych sklepów, w tym trzy hipermarkety. Sieć samoobsługowych restauracji Bistro oraz odnowionych stoisk Grill w sklepach Tesco powiększyła się o kolejne 7 placówek i liczy już ponad 60 placówek.

- Po dwóch latach od pojawienia się pierwszej restauracji Bistro możemy śmiało powiedzieć, że odnieśliśmy sukces - mówi Piotr Kornet, menadżer projektu Bistro. - Aktualnie, Bistro jest największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych z daniami w stałej cenie. O sukcesie tego rozwiązania świadczyć może choćby średnio dwukrotny wzrost sprzedaży w stosunku do poprzednich stoisk grillowych. Ponad pół miliona klientów miesięcznie korzysta z naszej oferty podczas zakupów - dodaje.

Pierwsza tego typu restauracja powstała w czerwcu 2011 jako odpowiedź na oczekiwania klientów Tesco. Przy wciąż skracającym się czasie poświęcanym na codzienne zakupy, możliwość zjedzenia smacznego posiłku stała się jednym z czynników przyciągających klientów do sklepów Tesco. Obecnie, w całej Polsce znajdziemy w sumie ponad 60 restauracji Bistro i Grill. Koncept Grill to połączenie wysokiej jakości produktów znanych z Bistro i sprawdzonych rozwiązań z popularnych stoisk grillowych.

W ostatnim półroczu Tesco otworzyło pięć nowych sklepów, w tym trzy hipermarkety. Przebudowa sklepu w Warszawie przy ul. Górczewskiej do formatu Extra pozwoliła znacznie wzmocnić asortyment świeżej żywności, powiększyć stoisko F&F oraz otworzyć największą w Polsce samoobsługową restaurację Bistro.

Tesco staje się pierwszą w Polsce w pełni wielokanałową siecią sklepów. Usługa Tesco Ezakupy w pierwszej połowie tego roku została uruchomiona w Lublinie, Opolu, Kielcach i Szczecinie. Już ponad 25 proc. Polaków jest w zasięgu usługi i ma możliwość zrobienia zakupów w Tesco z wykorzystaniem internetu.

We wszystkich sklepach obsługujących Ezakupy została uruchomiona usługa „Zamów i Odbierz". Oznacza to, iż klienci mogą zamówić swoje sprawunki przez internet i odebrać je osobiście w sklepie.

W 90-ciu sklepach Tesco zostały zainstalowane elektroniczne etykiety cenowe gwarantujące jeszcze bardziej precyzyjne informacje o cenach.
Trzy miliony Polaków regularnie korzysta z benefitów programu Clubcard. Najbardziej aktywni z nich zostali nagrodzeni dodatkowymi spersonalizowanymi kuponami zniżkowymi na najczęściej kupowane produkty.

Marka modowa F&F zyskuje coraz większą popularność wśród Polaków. Poza rozwojem nowych kolekcji, Tesco zainwestowało w powiększenie i przebudowę stoisk z odzieżą i akcesoriami w mniejszych sklepach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH