Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco otwiera sklepy i rozwija sieć Bistro

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-10-2013, 10:21
Tesco otwiera sklepy i rozwija sieć Bistro
Fot. Tesco

W ostatnim półroczu Tesco otworzyło pięć nowych sklepów, w tym trzy hipermarkety. Sieć samoobsługowych restauracji Bistro oraz odnowionych stoisk Grill w sklepach Tesco powiększyła się o kolejne 7 placówek i liczy już ponad 60 placówek.

- Po dwóch latach od pojawienia się pierwszej restauracji Bistro możemy śmiało powiedzieć, że odnieśliśmy sukces - mówi Piotr Kornet, menadżer projektu Bistro. - Aktualnie, Bistro jest największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych z daniami w stałej cenie. O sukcesie tego rozwiązania świadczyć może choćby średnio dwukrotny wzrost sprzedaży w stosunku do poprzednich stoisk grillowych. Ponad pół miliona klientów miesięcznie korzysta z naszej oferty podczas zakupów - dodaje.

Pierwsza tego typu restauracja powstała w czerwcu 2011 jako odpowiedź na oczekiwania klientów Tesco. Przy wciąż skracającym się czasie poświęcanym na codzienne zakupy, możliwość zjedzenia smacznego posiłku stała się jednym z czynników przyciągających klientów do sklepów Tesco. Obecnie, w całej Polsce znajdziemy w sumie ponad 60 restauracji Bistro i Grill. Koncept Grill to połączenie wysokiej jakości produktów znanych z Bistro i sprawdzonych rozwiązań z popularnych stoisk grillowych.

W ostatnim półroczu Tesco otworzyło pięć nowych sklepów, w tym trzy hipermarkety. Przebudowa sklepu w Warszawie przy ul. Górczewskiej do formatu Extra pozwoliła znacznie wzmocnić asortyment świeżej żywności, powiększyć stoisko F&F oraz otworzyć największą w Polsce samoobsługową restaurację Bistro.

Tesco staje się pierwszą w Polsce w pełni wielokanałową siecią sklepów. Usługa Tesco Ezakupy w pierwszej połowie tego roku została uruchomiona w Lublinie, Opolu, Kielcach i Szczecinie. Już ponad 25 proc. Polaków jest w zasięgu usługi i ma możliwość zrobienia zakupów w Tesco z wykorzystaniem internetu.

We wszystkich sklepach obsługujących Ezakupy została uruchomiona usługa „Zamów i Odbierz". Oznacza to, iż klienci mogą zamówić swoje sprawunki przez internet i odebrać je osobiście w sklepie.

W 90-ciu sklepach Tesco zostały zainstalowane elektroniczne etykiety cenowe gwarantujące jeszcze bardziej precyzyjne informacje o cenach.
Trzy miliony Polaków regularnie korzysta z benefitów programu Clubcard. Najbardziej aktywni z nich zostali nagrodzeni dodatkowymi spersonalizowanymi kuponami zniżkowymi na najczęściej kupowane produkty.

Marka modowa F&F zyskuje coraz większą popularność wśród Polaków. Poza rozwojem nowych kolekcji, Tesco zainwestowało w powiększenie i przebudowę stoisk z odzieżą i akcesoriami w mniejszych sklepach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.