Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Tesco planuje likwidację 32 sklepów w Polsce

Grupa Tesco podała wyniki finansowe za trzeci kwartał i okres Bożego Narodzenia. W tym czasie sprzedaż LfL w Europie Środkowej spadła o 3,0% (- 2.4% w Boże Narodzenie). Na wyniki mocno wpłynęła Polska, która zaniżyła wyniki Grupy. Dave Lewis, szef Tesco, omawiając wyniki wspomniał o zamknięciu 14 sklepów w Polsce w tym okresie i o 32 planowanych na przyszłość.

Tesco planuje likwidację 32 sklepów w Polsce
Fot. Shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 10-01-2019, 10:25

Grupa Tesco osiągnęła w trzecim kwartale roku obrotowego 2018/19 wzrost sprzedaży LfL o 0,5% i  o 1,5% w okresie świątecznym.

Grupa poinformowała, że ​​sprzedaż w Wielkiej Brytanii i Irlandii wzrosła o 1,9% w trzecim kwartale i o 2,6% w okresie świąt Bożego Narodzenia.

W Europie Środkowej sprzedaż LfL w trzecim kwartale spadła o 3,0% (- 2.4% w Boże Narodzenie), podczas gdy w Azji spadła o 8,0% (- 2,8% w Boże Narodzenie).

- Jeśli chodzi o wyniki w Europie Środkowej, z wykluczeniem Polski, sprzedaż LfL w okresie 19 tygodni wzrosła rdr, w tym w okresie świątecznym, wzrosła o 1,1% - zaznacza szef Tesco Dave Lewis.

Czytaj więcej: Dlahandlu.pl

Lista zamykanych sklepów: Tesco Polska podało listę 32 nierentownych sklepów, które będą zamykane

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    likwidacja RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    wyniki finansowe RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    hipermarkety Tesco RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Zygmunt 2019-07-19 14:40:52
    Dlaczego dziwicie się, że ludzie omijają Tesco wielkim kołem, skoro... 1. Ceny są nieaktualne i dlatego czujemy się oszukiwani, inna cena jet na etykiecie, a inna na paragonie. 2. Co jakiś czas giną artykuły z pólek i musimy odwiedzać inne sklepy w poszukiwaniu ich, a będą już u konkurencji, tam robimy zakupy. 3. Promocje są nieaktualne, nie ma komu zdjąć plakatu, że konkretna promocja już nie działa, a większość klientów jest wzrokowcami, kupujemy patrząc na plakaty. 4. Jeśli nie ma ludzi do pracy, aby pilnowali aktualności etykiet, wystarczyłoby rozstawić więcej "czytników". Klienci wierzą etykietom, ale wtedy bardziej denerwują się , bo czyją się oszukani. W latach 2002-2005 dane było mi pracować w Tesco Piastów, rzeczą niewyobrażalną było, aby etykiety były nieaktualne, a teraz jest to rzeczą normalną i nikt za to nie odpowiada! Gdy pracowałem, karani byliśmy za nieaktualną etykietę, teraz każdy ma to gdzieś.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.137.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.