REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco Polska: Nasze działania procentują, idziemy więc za ciosem

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-10-2013, 15:44
Tesco Polska: Nasze działania procentują, idziemy więc za ciosem
Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska

Tesco Polska liczy na pozytywne efekty prowadzonych w ostatnich miesiącach działań takich jak m.in. kampania obniżenia cen „Ciach!". Działania te zaczynają już procentować pozytywną odpowiedzią ze strony klientów, dlatego spółka idzie za ciosem i z optymizmem patrzy w przyszłość.

REKLAMA

- Wierzymy w to, że wszystkie działania jakie Tesco realizuje w ostatnich miesiącach przyniosą pozytywne efekty. Podjęliśmy szereg działań, które klienci dostrzegają, są w zgodzie z ich oczekiwaniami i które powinny przynieść pozytywne rezultaty - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak, wiceprezes zarządu Tesco Polska.

- Mam na myśli kampanię „Ciach!" i nasze kolejne działania, czyli nacisk na cenę, na marki własne, na jakość w sklepach. Te działania są związane ze zmianą oferty w sklepach Tesco, która jeszcze lepiej spełnia oczekiwań klientów. To wszystko zaczyna procentować pozytywną odpowiedzią ze strony klientów - dodaje.

- Z optymizmem patrzymy w przyszłość, bo nasze działania i nasza oferta skierowana do klientów trafia w ich gusta - mówi również.

W maju sieć Tesco w ramach kampanii "Ciach!" mocno obniżyła ceny produktów w każdym spośród 450 sklepów działających w Polsce.

W przypadku hipermarketów Tesco - tych o najbogatszej ofercie produktów - liczba towarów w obniżonych cenach sięgała 5000.

Tesco Polska idzie więc teraz dalej za ciosem.

- Kampania „Ciach!" przypominała naszym klientom, że dyskonty nie mają monopolu na niskie ceny. Obniżyliśmy ceny 5 tysięcy produktów. Nagłośniliśmy to wydarzenie w mediach. Wszystkie te działania musiały przyciągnąć do naszych sklepów nowych klientów. I tak też się stało - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzesiak.

- Dlatego teraz idziemy za ciosem. Wrzesień w Tesco to nasze 18. urodziny, a zatem kolejne okazje cenowe. Stawiamy mocno na komunikowanie niskich cen i widzimy pozytywne efekty tych działań - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH