Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco Polska: Nasze działania procentują, idziemy więc za ciosem

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-10-2013, 15:44
Tesco Polska: Nasze działania procentują, idziemy więc za ciosem
Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska

Tesco Polska liczy na pozytywne efekty prowadzonych w ostatnich miesiącach działań takich jak m.in. kampania obniżenia cen „Ciach!". Działania te zaczynają już procentować pozytywną odpowiedzią ze strony klientów, dlatego spółka idzie za ciosem i z optymizmem patrzy w przyszłość.

- Wierzymy w to, że wszystkie działania jakie Tesco realizuje w ostatnich miesiącach przyniosą pozytywne efekty. Podjęliśmy szereg działań, które klienci dostrzegają, są w zgodzie z ich oczekiwaniami i które powinny przynieść pozytywne rezultaty - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak, wiceprezes zarządu Tesco Polska.

- Mam na myśli kampanię „Ciach!" i nasze kolejne działania, czyli nacisk na cenę, na marki własne, na jakość w sklepach. Te działania są związane ze zmianą oferty w sklepach Tesco, która jeszcze lepiej spełnia oczekiwań klientów. To wszystko zaczyna procentować pozytywną odpowiedzią ze strony klientów - dodaje.

- Z optymizmem patrzymy w przyszłość, bo nasze działania i nasza oferta skierowana do klientów trafia w ich gusta - mówi również.

W maju sieć Tesco w ramach kampanii "Ciach!" mocno obniżyła ceny produktów w każdym spośród 450 sklepów działających w Polsce.

W przypadku hipermarketów Tesco - tych o najbogatszej ofercie produktów - liczba towarów w obniżonych cenach sięgała 5000.

Tesco Polska idzie więc teraz dalej za ciosem.

- Kampania „Ciach!" przypominała naszym klientom, że dyskonty nie mają monopolu na niskie ceny. Obniżyliśmy ceny 5 tysięcy produktów. Nagłośniliśmy to wydarzenie w mediach. Wszystkie te działania musiały przyciągnąć do naszych sklepów nowych klientów. I tak też się stało - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzesiak.

- Dlatego teraz idziemy za ciosem. Wrzesień w Tesco to nasze 18. urodziny, a zatem kolejne okazje cenowe. Stawiamy mocno na komunikowanie niskich cen i widzimy pozytywne efekty tych działań - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH