Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco Polska promuje zakupy internetowe w Tesco Ezakupy

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 16-03-2015, 18:28
Tesco Polska promuje zakupy internetowe w Tesco Ezakupy

W związku z rozwojem internetowego kanału sprzedaży, Tesco Polska rozpoczęło akcję promującą usługę zakupów internetowych - Tesco Ezakupy.

Kampania "Przybij piątkę" to trzy 40 sekundowe spoty filmowe prezentujące korzyści serwisu Ezakupy. Zabawne historie, których bohaterami są kobiety oraz kurier Tesco Ezakupy adresowane są do kobiet w wieku 25-45 lat i zamieszkujących miasta powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

Kampania pre-roll realizowana będzie w internecie w marcu. Spoty prezentowane będą również na ekranach w sklepach sieci Tesco.
Za kreację oraz produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja reklamowa WeCan z Krakowa, a optymalizacją kampanii w Internecie zajęła się agencja Codemedia.

Podobna kampania realizowana 2 lata temu zanotowała ponad 1,5 mln wyświetleń w serwisie You Tube.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH