Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco Polska wybrało agencję Red8 Advertising

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 20-03-2014, 17:11

Tesco Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Firma postawiła na współpracę z agencją Red8 Advertising, której całościowa oferta przetargowa została oceniona najwyżej.

W swojej ocenie, Tesco brało pod uwagę m.in. analizę strategiczną marki i jej potrzeb, jak również koncepcje kreatywne.

- Świat się zmienia i klienci się zmieniają, a to właśnie klienci są dla nas najważniejsi - powiedziała Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco Polska.

- Uznaliśmy propozycję agencji Red8 za najlepiej dopasowaną do oczekiwań naszej marki na obecnym etapie jej rozwoju i potrzeb naszych klientów - dodała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH