Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco ponownie próbuje wprowadzić na rynek markę produktów Organic

  • Autor: portalspozywczy.pl/mediamikser.pl
  • Data: 30-11-2010, 13:25
Tesco ponownie próbuje wprowadzić na rynek markę produktów Organic
W 2008 r. na półkach hipermarketów Tesco pojawiło się 60 wyrobów pod szyldem Tesco Organic

Po dwóch latach przerwy brytyjski operator zaoferuje na polskim rynku produkty organiczne. Marka Tesco Organic zadebiutowała w Polsce w 2008 r. i była to ta sama gama towarów, która jest dostępna w Wielkiej Brytanii. Linię Organic szybko jednak wycofano ze sprzedaży.

- Należy pamiętać, że dwa lata temu, kiedy próbowaliśmy wprowadzić markę Organic na polski rynek przyszedł kryzys, a to przełożyło ie na mniejsze zainteresowanie naszymi produktami - mówi Czesław Grzesiak, wizeprezes Tesco Polska.

Czesław Grzesiak zaznacza, że tym razem półka z produktami będzie ograniczona w porównaniu z ofertą sprzed dwóch lat. Jednocześnie będzie ona stopniowo rozszerzana wraz z rosnącym zainteresowaniem klientów.

Produkty będą dostarczane głównie przez polskich producentów. Nowa linia Tesco Organic składa się z 37 produktów (w 2008 r. było to ok. 60 pozycji), przede wszystkim świeżych i przetworzonych warzyw i owoców, są to wyłącznie produkty polskie.

W ofercie znajdą się także płatki owsiane, orkiszowe i jaglane, a także pomidory suszone, soczewica, ryż brązowy długoziarnisty, morele suszone, daktyle orzechy nerkowca, migdały blanszowane, herbaty owocowe, czy brązowy cukrer.

Sieć przewiduje wsparcie promocyjne marki Tesco Organic, ale dopiero wiosną przyszłego roku. Na razie produkty Organic są eksponowane na specjalnej półce razem z produktami fair trade, których obecność to także nowość.

Jak wynika z analiz, jakie dla Tesco przeprowadziła firma badawcza 4P research mix, 51proc. klientów Tesco przy wyborze produktów w sklepie, zwraca uwagę na zawartość konserwantów, a 43 proc. sprawdza, czy produkt pochodzi z upraw ekologicznych. Synonimem jakości jest między innymi polskie pochodzenie, zwraca na nie uwagę 56 proc. klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH