Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco poszerza asortyment marek własnych

  • Autor: Media&Marketing
  • Data: 26-10-2010, 13:55

Linia brandów dyskontowych będzie rozszerzana o nowe specjalistyczne produkty. Są to np. marki Daisy (środki czystości), Volter (napoje alkoholowe) czy Van Souter (słodycze).

Nowością jest pojawienie się w ramach tych marek nowych wyspecjalizowanych produktów. Przykładowo brand Daisy został wzbogacony o produkty Daisy Professional służące m.in. do czyszczenia kominków, a marka Dada - oferująca dotychczas pieluchy - będzie miała w ofercie także chusteczki i kosmetyki dziecięce pod marką Dada Premium.
Celem tych działań jest nie tylko poszukiwanie nowych nisz, kategorii, ale także uwiarygodnienie tych marek własnych w oczach konsumenta.

Obecnie Tesco oferuje prawie tysiąc produktów pod własnymi markami dyskontowymi. Oprócz tego cały czas funkcjonują także marki własne Tesco Value i Tesco Standard.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH