Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco poztywnie ocenione przez specjalistów od reklamy

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 04-07-2012, 11:21

Specjaliści od reklamy wzięli pod lupę 12 najbardziej popularnych virali i najczęściej komentowanych kampanii viralowych z ostatnich dwóch lat. Wśród wyróżnionej dziesiątki - i to w ścisłej czołówce - znalazły się aż dwa filmiki z Heniem, bohaterem reklam Tesco.

Branżowy miesięcznik „Press" przygotował pierwszy ranking polskich virali. Zwyciężyła kampania „Życie to nie Facebook", ale już drugie i czwarte miejsce w rankingu zajęły filmiki z Heniem w roli głównej - "Apel Henia do polskich piłkarzy" oraz wciąż cieszący się szczególnie dużą popularnością "Natanek-Batmanek". To filmiki, które zaledwie w ciągu kilku dni po opublikowaniu ich w sieci miały już setki tysięcy odsłon.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH