Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco przejmuje agencję marketingu szeptanego BzzAgent

  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 28-05-2011, 11:07
Tesco przejmuje agencję marketingu szeptanego BzzAgent
Tesco przejmuje agencję marketingu szeptanego BzzAgent

Brytyjski koncern Tesco na zakup amerykańskiej agencji marketingu szeptanego BzzAgent wyłożył 60 mln dolarow - informuje Gazeta Wyborcza.

Tesco kupi agencję za pośrednictwem swojej firmy Dunnhumby, która zajmuje się prowadzeniem i analizą baz danych na potrzeby programu lojalnościowego Clubcard.

Jak informuje Gazeta Wyborcza sieć Tesco prowadzi go na całym świecie i łącznie obsługuje 200 mln posiadaczy kart Clubcard, w tym 3,3 mln osób w Polsce. Polska siedziba Dunnhumby mieści się w Krakowie. Przejęcie BzzAgent ma pomóc detaliście w promocji wśród klientów swoich sklepów oraz marek sprzedawanych produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH