Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco reorganizuje struktury 160 sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2016, 11:01
Tesco reorganizuje struktury 160 sklepów
Tesco reorganizuje struktury sieci; fot. shutterstock.com

W sklepach Tesco w Polsce zwolnienia dotkną pracowników na kierowniczych stanowiskach w 160 sklepach. Jak dowiedział się portalspozywczy.pl, sieć przyjrzała się strukturom w swoich sklepach i postanowiła je spłaszczyć. Zwolnienia nie grożą pracownikom sali sprzedaży.

– Już od ponad roku Tesco w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech funkcjonuje jako jedna jednostka biznesowa. W tym czasie zreorganizowaliśmy nasz sposób pracy, wprowadziliśmy nowe produkty, rozpoczęliśmy rewitalizację naszej marki, zainwestowaliśmy też w modernizację wielu z naszych dużych i małych sklepów w Europie Środkowej – informuje serwis portalspozywczy.pl biuro prasowe Tesco. 

Dodaje, że Tesco przyjrzało się również swoim strukturom w sklepach, aby zrozumieć, co działa dobrze i w jakich obszarach najbardziej potrzebne są kompetencje kierownicze. 

– Obecnie wprowadzamy nowe struktury kierownicze w naszych hipermarketach. O zmianach poinformowaliśmy już pracowników sklepów oraz działające w firmie związki zawodowe – zaznacza biuro prasowe Tesco

Podkreśla, że zmiana ta dotyczy tylko struktur kierowniczych i tylko w największych hipermarketach (160 z 440 sklepów). Nie wpływa ona na pracowników sali sprzedaży. 

– Nasze struktury pozostawały przez lata niezmienne, podczas gdy w tym samym czasie zmieniał się nasz charakter pracy czy oczekiwania klientów. Dlatego dziś zmieniamy sposób zarządzania w naszych dużych sklepach, wprowadzając prostsze, bardziej płaskie struktury kierownicze. W nowych strukturach kierownika bądź menedżera sklepu wspierać będą kierownicy zespołów i specjaliści – tłumaczy biuro prasowe Tesco. 

Dodaje, że dzięki tym zmianom będę jaśniejsze zasady odpowiedzialności kierowników za kluczowe z punktu widzenia klientów obszary działalności, jak obsługa klienta, jakość czy dostępność , a pracownicy sieci będą bliżej klientów. 

– Obecnie naszym priorytetem będzie zapewnienie odpowiedniego wsparcia wszystkim osobom dotkniętym zmianami – podsumowuje biuro prasowe Tesco. 

Przypomnijmy, 6 maja 2016 r., w Krakowie spotkali się przedstawiciele wszystkich organizacji związkowych działających w Tesco Polska oraz przedstawiciele pracodawcy. Podczas spotkania związkowcy zostali poinformowani o planowanych zmianach w zarządzaniu strukturalnym w sklepach formatu HM i CHM, działach sprzedaży internetowej oraz w sposobie zarządzania w magazynie centralnym w Teresinie. Kolejne spotkanie w tej sprawie odbędzie się 11 maja 2016 r., w Warszawie. 

Tesco Polska jest siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Zatrudnia blisko 30 tys. osób i oferuje klientom produkty 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH