Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Tesco: Restrukturyzacja biznesu w Polsce miała największy wpływ na spadek sprzedaży w Europie Centralnej

Sprzedaż Tesco w Europie Centralnej w III kwartale roku obrotowego (okres 13 tygodni zakończonych 23 listopada 2019 r.) spadła o 11 proc. LfL i o 14,2 proc. przy stałych kursach wymiany walut. W okresie świąt Bożego Narodzenia (okres 6 tygodni zakończonych 4 stycznia 2020 r.) Tesco zanotowało w Europie Centralnej spadek sprzedaży LfL o 9,1 proc. Przy stałych kursach wymiany walut, sprzedaż obniżyła się o 12,8 proc.

Tesco: Restrukturyzacja biznesu w Polsce miała największy wpływ na spadek sprzedaży w Europie Centralnej
fot. shutterstock.com
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 09-01-2020, 11:37

- Nasze wyniki w Europie Centralnej są odbiciem trwającej, znacznej transformacji biznesu, fundamentalnej zmiany podejścia w Polsce oraz modyfikacji rozmiaru, uproszczenia i poprawy znaczenia naszego biznesu w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. W dalszym ciągu wzmacniamy naszą ofertę dla klientów, w tym uatrakcyjniamy ofertę produktów sezonowych - powiedział Dave Lewis, szef Grupy Tesco.

Restrukturyzacja biznesu w Polsce miała największy wpływ na wyniki Europy Centralnej. Po wyłączeniu Polski, sprzedaż w regionie spadła w okresie 19 tygodni (trzeci kwartał i okres świąteczny) o 3,7 proc. Za 3 proc. spadku odpowiadają zamknięcia sklepów, zmiana ich powierzchni oraz poprawa oferty asortymentowej.

Cała Grupa Tesco zanotowała przychody w wysokości 21,03 mld funtów, co oznacza spadek sprzedaży LfL o 0,9 proc. w ciągu 19 tygodni. Sprzedaż grupy przy stałych kursach walut spadła o 1,5 proc.

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    sprzedaż Tesco RSS ALERT    /    Dave Lewis RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.219.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.