Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco robi przełomowy krok w segmencie private labels

  • Autor: KamCity
  • Data: 26-07-2012, 14:04

Sieć Tesco zrobiła przełomowy krok, wprowadzając pierwszy produkt marki własnej do sprzedaży poza należącymi do spółki placówkami. Lody na patyku Chokablok można kupić w 11 punktach sprzedaży w strefach wypoczynku między innymi na terenie Londynu i Knowsley Safari Park - informuje serwis KamCity.

Jak podaje KamCity, Tesco rozpoczął w ubiegłym roku sprzedaż produktów marki własnej, na których nie umieszcza jednak swojej nazwy. Sieć postawiła sobie wówczas za cel wprowadzenie tych produktów do sprzedaży w placówkach, z którymi nie konkuruje.

Eksperci oceniają, iż decyzja Tesco może okazać się ważnym punktem przełomowym dla marek własnych sieci handlowych - czytamy w serwisie KamCity.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH