Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco rozwija półkę z produktami pod marką własna

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 18-04-2012, 10:26

Klienci Tesco kupując produkty marek własnych najczęściej wybierają produkty pierwszej potrzeby, tj. cukier, mąkę, olej, herbatę oraz soki i napoje. 79 proc. klientów sieci deklaruje pozytywny bądź neutralny stosunek do produktów marki własnej.

Sieć na bieżąco rozwija i ulepsza gamę produktów sprzedawanych pod marką Tesco. Nowościami wprowadzonymi w roku 2011 są m.in. nowe marki na wyłączność Tesco oferowane w wybranych grupach produktowych: włoskie produkty Parioli, lody Chokablok oraz paleta produktów dla zwierząt dostosowanych do ich wieku i potrzeb odżywczych - Nutricat i Lathams.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH