REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco rozwija półkę z produktami pod marką własna

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 18-04-2012, 10:26

Klienci Tesco kupując produkty marek własnych najczęściej wybierają produkty pierwszej potrzeby, tj. cukier, mąkę, olej, herbatę oraz soki i napoje. 79 proc. klientów sieci deklaruje pozytywny bądź neutralny stosunek do produktów marki własnej.

REKLAMA

Sieć na bieżąco rozwija i ulepsza gamę produktów sprzedawanych pod marką Tesco. Nowościami wprowadzonymi w roku 2011 są m.in. nowe marki na wyłączność Tesco oferowane w wybranych grupach produktowych: włoskie produkty Parioli, lody Chokablok oraz paleta produktów dla zwierząt dostosowanych do ich wieku i potrzeb odżywczych - Nutricat i Lathams.

 

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH