Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco rusza na wojnę z dyskontami

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2011, 13:01
Tesco rusza na wojnę z dyskontami

Tesco wypowiada wojnę dyskontom. Sieć inwestuje w ofertę produktów w dyskontowych cenach i gwarantuje takie same bądź niższe ceny w porównaniu z sieciami dyskontowymi. - Mamy taką samą gamę produktów co dyskonty, w tych samych cenach, ale trzy razy większy wybór - twierdzi Michał Sikora, rzecznik Tesco.

Jak wynika z badania „Zwyczaje zakupowe Polaków 2010", przeprowadzonego dla Tesco Polska przez 4P Research Mix, dla 79 proc. Polaków jednym z najważniejszych kryteriów, jakim kierują się przy wyborze sklepu, jest atrakcyjność oferowanych w nim cen. Dla 65 proc. bardzo ważna jest również jakość produktów. Szerokość asortymentu i bogaty wybór produktów wskazywane są przez 48 proc. respondentów.

- Tesco zawsze wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Nie mają gotówki w portfelach - mogą płacić kartą. Wrócili późno z pracy - zapraszamy na zakupy nocą. Chcą kupować w cenach jak w dyskontach - dajemy im to - mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska

- Klienci mówią nam, że to dyskonty są tanie. My twierdzimy, że jest wprost przeciwnie. Mamy taką samą gamę produktów, w tych samych cenach, a do tego: trzy razy szerszy wybór, darmowe reklamówki i dodatkowe punkty Clubcard, które zamienią się na bony i kupony rabatowe - wylicza.

Firma deklaruje, że sprawdza i wyrównuje ceny wszystkich produktów, jakie dostępne są w dyskontach. Ponadto, za każdy „produkt w dyskontowej cenie" Tesco oferuje swoim klientom poczwórne punkty Clubcard. W wyborze „dyskontowych" produktów pomogą specjalne oznaczenia przy półkach.

Kluczem do sukcesu ma być szeroki wybór. - W typowym supermarkecie o powierzchni 800 m kw. Tesco ma teraz oferować ok. 5000 produktów. W dyskoncie podobnej wielkości liczba produktów zwykle nie przekracza 1500 - informuje przedstawiciel Tesco.

Przeczytaj także:

Ekspert: W najbliższej przyszłości może nastąpić konsolidacja rynku dyskontów

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ola 07-09-2011, 21:03:
Wolę już Tesco niż biedną biedronkę w której nie można użyć karty, normalnie żenada ....

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.