REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco rusza na wojnę z dyskontami

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2011, 13:01
Tesco rusza na wojnę z dyskontami

Tesco wypowiada wojnę dyskontom. Sieć inwestuje w ofertę produktów w dyskontowych cenach i gwarantuje takie same bądź niższe ceny w porównaniu z sieciami dyskontowymi. - Mamy taką samą gamę produktów co dyskonty, w tych samych cenach, ale trzy razy większy wybór - twierdzi Michał Sikora, rzecznik Tesco.

REKLAMA

Jak wynika z badania „Zwyczaje zakupowe Polaków 2010", przeprowadzonego dla Tesco Polska przez 4P Research Mix, dla 79 proc. Polaków jednym z najważniejszych kryteriów, jakim kierują się przy wyborze sklepu, jest atrakcyjność oferowanych w nim cen. Dla 65 proc. bardzo ważna jest również jakość produktów. Szerokość asortymentu i bogaty wybór produktów wskazywane są przez 48 proc. respondentów.

- Tesco zawsze wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Nie mają gotówki w portfelach - mogą płacić kartą. Wrócili późno z pracy - zapraszamy na zakupy nocą. Chcą kupować w cenach jak w dyskontach - dajemy im to - mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska

- Klienci mówią nam, że to dyskonty są tanie. My twierdzimy, że jest wprost przeciwnie. Mamy taką samą gamę produktów, w tych samych cenach, a do tego: trzy razy szerszy wybór, darmowe reklamówki i dodatkowe punkty Clubcard, które zamienią się na bony i kupony rabatowe - wylicza.

Firma deklaruje, że sprawdza i wyrównuje ceny wszystkich produktów, jakie dostępne są w dyskontach. Ponadto, za każdy „produkt w dyskontowej cenie" Tesco oferuje swoim klientom poczwórne punkty Clubcard. W wyborze „dyskontowych" produktów pomogą specjalne oznaczenia przy półkach.

Kluczem do sukcesu ma być szeroki wybór. - W typowym supermarkecie o powierzchni 800 m kw. Tesco ma teraz oferować ok. 5000 produktów. W dyskoncie podobnej wielkości liczba produktów zwykle nie przekracza 1500 - informuje przedstawiciel Tesco.

Przeczytaj także:

Ekspert: W najbliższej przyszłości może nastąpić konsolidacja rynku dyskontów

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ola 07-09-2011, 21:03:
Wolę już Tesco niż biedną biedronkę w której nie można użyć karty, normalnie żenada ....

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH