Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco wprowadza nową ofertę marki własnej Tesco Value

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 16-09-2014, 14:47
Tesco rusza z ofensywą na rynku taniej marki własnej
Marmolada wieloowocowa marki Tesco Value, fot. Tesco

Tesco zmienia markę Value. Produkty zyskały nowe logo, atrakcyjne opakowania i wyraźne oznaczenia, które pomogą klientom łatwiej odszukać produkty Value na półkach sklepów.

Jak zapewniają przedstawicele sieci Tesco, poprawiono również jakość towarów oferowanych pod marką Value. Wszystkie produkty zostały przetestowane i zaakceptowane przez klientów, dzięki czemu Tesco objęło je „Gwarancją 100 proc. satysfakcji". Oznacza to, że jeśli dany produkt nie spełni oczekiwań klienta, ten będzie mógł go oddać uzyskując zwrot gotówki.

- Jakość produktów marek własnych Tesco jest dla nas bardzo istotna. Konsekwentnie pracujemy nad ulepszeniem zarówno samych produktów, jak i ich opakowań. Z myślą o codziennych oszczędnościach rozpoczęliśmy zmiany od produktów pierwszej potrzeby - Tesco Value - mówi Anna Grabowska, dyrektor Działu Zakupów, wiceprezes zarządu Tesco Polska.

- Nasze badania pokazały, że jakość kupowanych artykułów ma bardzo duże znaczenie szczególnie dla osób, które starannie planują swój domowy budżet. Wraz z 136 dostawcami dopracowaliśmy wiele produktów Value tak, aby za przystępną ceną szła również dobra jakość - wyjaśnia Anna Grabowska.

Tesco Value pojawiło się na polskim rynku już w 1998 roku. To produkty dobrej jakości w przystępnej cenie. Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów marki Value. Oferta obejmuje wszystkie kategorie produktów codziennego użytku w najpopularniejszych wariantach smakowych, czy zapachowych. Najchętniej kupowane kategorie to nabiał, napoje, artykuły spożywcze sypkie i chemia domowa. Produkty Value pochodzą od dostawców, którzy chcąc produkować tę markę, muszą spełniać najwyższe standardy jakościowe przyjęte na rynku.

Sieć Tesco Polska zarządza obecnie w Polsce siecią 450 hiper- i supermarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 562) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.