Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco sprzedaje coraz więcej marek własnych

  • Autor: pr
  • Data: 19-11-2015, 12:26

Produkty marek własnych sieci handlowych na dobre zagościły w domach Polaków. Jak wskazują dane firmy badawczej Dunnhumby, w ostatnim półroczu w 2/3 koszyków zakupowych klientów sieci Tesco znajdowały się produkty marki własnej.

Według przedstawicieli sieci Tesco, to „w główniej mierze jest to zasługa korzystnych cen i wysokiej jakości. Ta zaś, coraz częściej doceniana jest przez ekspertów.”

Marka własna Tesco to ponad 10 tys. różnych linii od produktów spożywczych, kosmetyków, po chemię domową i artykuły przemysłowe. Znajdziemy tu m.in. zupełnie nową gamę produktów Tesco Finest - to produkty najwyższej jakości, starannie wyselekcjonowane ze składnikami z całego świata. Ofertę tworzą takie produkty jak kawa z Sumatry, sosy z Indii, greckie oliwki, syrop klonowy z Kanady, czy dżemy z morelami z Hiszpanii i Maroka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH