Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco stawia na ekologię

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 02-05-2008, 14:56

Brytyjska sieć supermarketów Tesco ogłosiła, że produkty sprzedawane pod jej własną marką będą zaopatrzone w informacje o związanej z ich produkcją i konsumpcją emisji dwutlenku węgla.

Przez dwuletni okres próbny w ten sposób oznakowanych będzie 20 produktów, w tym detergenty, kartofle, sok pomarańczowy i żarówki. Na etykietce będzie informacja o dwutlenku węgla wyemitowanym zarówno podczas wytworzenia, jak i używania czy utylizacji produktu - informuje Puls Biznesu.

Przedstawiciele Tesco podkreślają, że etykietki z informacjami zostaną wprowadzone w odpowiedzi na zapotrzebowanie ze strony konsumentów, którzy chcieli się przeciwstawić zmianom klimatu.

Producenci zaopatrzonych w etykietki towarów musieli przejść dokładny audyt i zobowiązać się do dalszego zmniejszenia emisji dwutlenku węgla w ciągu dwóch lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH