Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco stawia na odpowiedzialny biznes

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-04-2015, 12:39

Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz 13. wydało publikację „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, zawierającą zbiór tytułowych dobrych praktyk polskich firm na rzecz lokalnych społeczności, pracowników czy środowiska. W Raporcie znalazło się aż 13 programów Tesco Polska.

Ogłoszenie Raportu jest jednym z najważniejszych wydarzeń CSR i stanowi podsumowanie działań polskich firm z całego roku. Dobre praktyki podzielone są na kategorie: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. W tym roku przykłady swoich działań nadesłały 124 firmy z całej Polski, reprezentujące praktycznie wszystkie sektory gospodarki  i o różnej skali działania.

Tesco Polska wraz z Fundacją Korporacyjną Tesco Dzieciom zaprezentowało w Raporcie aż 13 nowych programów i działań. Wśród nich znalazł się najnowszy projekt Tesco – „Akademia dla Młodych” – cykl szkoleń i platforma e-learningowa dla uczniów, studentów i nauczycieli, z którego skorzystało już kilkanaście tysięcy osób.

Na uwagę zasługuje również duża liczba programów dedykowanych pracownikom firmy – polegających zarówno na udzieleniu wsparcia (Stypendia edukacyjne Fundacji Tesco Dzieciom – „Mądry Start”, Świąteczny program pomocy dla dzieci pracowników Tesco), budowaniu dialogu (program „Do poprawki” angażował pracowników firmy w rozmowę i proces doskonalenia środowiska pracy), jak i wspomaganiu rozwoju (program rozwojowy „Kompetencje Lidera Tesco”).

Jak co roku, Tesco zgłosiło także nowe działania w kategorii Zaangażowania społecznego – wspieranie lokalnych społeczności jest jednym z najważniejszych celów działań CSR firmy. Do grona licznych i znanych programów, jak Tesco dla Szkół, Społecznicy czy współpraca z Bankami Żywności, dołączyły takie akcje, jak „Poznaj bliskiego sąsiada” (akcja na terenie pasaży Tesco dedykowana lokalnym organizacjom pozarządowym) czy konkurs grantowy Fundacji Tesco Dzieciom „Pracownia talentów”.

Dzięki tym i wielu innym działaniom Tesco wyróżnia się na tle branży handlowej jako firma realizująca najwięcej programów CSR

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Klient 02-04-2015, 17:50:
oszukuje klientów i dostawców, tyle robi....
  • Agnieszka 02-04-2015, 10:10:
To chyba jedyna firma handlowa, która coś faktycznie robi dla swoich klientów, a nie tylko opowiada o pseudoakcjach społecznych.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH