www.nagel-group - partner portalu
Strona główna » Handel »  Wiadomości
www.dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl

Data: 26-03-2012, 10:35

Tesco stawia na produkty bezglutenowe
Jak informuje Tesco, z każdym rokiem wzrasta liczba osób cierpiących na nietolerancję pokarmową lub uczulenia. Sieć postanowiła zainwestować w ten rozwijający się segment specjalistycznej żywności i wprowadza do brytyjskich sklepów specjalistyczne produkty, jak np. mleko sojowe.

Aż dwadzieścia pięć milionów ludzi, prawie połowa populacji Wielkiej Brytanii, może cierpieć na nietolerancję pokarmową (chodzi głównie o nietolerację na gluten i produkty mleczne). W rezultacie ten segment specjalistycznej żywności wzrósł o 15 procent w ostatnim roku i jest warty 238 milionów funtów.

Jak podaje sieć, największe zapotrzebowanie jest na specjalityczne produkty mleczne. Tesco wprowadza kompleksową ofertę specjalnych deserów, mleka oraz jogurtów. Asortyment będzie liczył aż 200 linii.

 

 

 

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl.

Komentarze
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być
pierwszy. Wypowiedz się!
WALUTY
  • EUR 4,18 zł -0.04%
  • CHF 3,44 zł -0.08%
  • USD 3,03 zł 0.12%
  • GBP 5,07 zł 0.13%
WIĘCEJ » GIEŁDA WIĘCEJ » SPÓŁKI
  • ALM 30.47 zł 0.89%
  • BMI 0.01 zł 0.00%
  • DEL 7.19 zł 0.00%
  • EKO 5.02 zł -9.71%
  • EMP 67.50 zł 0.00%
  • EUR 39.51 zł 0.84%
  • HGN 2.44 zł 1.67%
WIĘCEJ » MIĘSO WIĘCEJ » ZBOŻA WIĘCEJ » RAPORTY MRiRW